کتاب غمگین مباش

Don't Be Sad
کد کتاب : 74092
مترجم :
شابک : 978-9642365265
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب غمگین مباش اثر عاید قرنی

در کتاب غمگین مباش نوشته عاید قرنی، به آیه‌های قرآن و احادیث پیامبر اعظم (ص) درباره شاد بودن پرداخته و از نظرات فیلسوفان و متفکرین شرقی و غربی بهره گرفته شده است.
پیام این کتاب که از اندیشه‌های عمیق سرچشمه گرفته، این است: «شادمانه زندگی کن، در آرامش به‌ سر ببر و غمگین مباش»
در دورانی که مسلمانان، از همه‌ سو از درون و برون، مورد هجوم قرار می‌گیرند، این کتاب دلگرم‌ کننده که ریشه در فرمان‌های خداوند بزرگوار دارد، در راستای راهنمایی مسلمانان نقشی بسزا دارد. غمگین مباش، برای همگان کتابی بسیار سودمند به‌ شمار می‌آید و در جهت زدودن ناامیدی و جایگزینی آن با یک دیدگاه گسترده‌ی اسلامی نسبت به زندگی سرشار از نصایح عملی است و به خواننده می‌آموزد چگونه از آزمون‌های این جهان سربلند و پیروز بیرون آید.
عاید قرنی (Aid Qurani) در کتاب غمگین مباش (Don't be sad)، رویکردی عملی را نه‌ تنها در برخورد با گرفتاری‌های زندگی، بلکه در راستای چیرگی بر آن‌ها ارائه می‌کند و موفق می‌شود توجه شما را از همان ابتدای کتاب جلب کند و پاسخ تردیدها را در مقابله با دشواری‌ها و دلتنگی‌ها تدارک ببیند، و از آن‌جا که مطالب خود را از منابع معتبر اسلامی وام می‌گیرد؛ لذا از خطا و ابهام مصون می‌ماند.

کتاب غمگین مباش

عاید قرنی
شیخ دکتر عائض بن عبدالله القرنی (همچنین با املای القرنی و عیض قرآنی)، (زاده ۱ ژانویه ۱۹۵۹)، محقق، نویسنده و فعال مسلمان مسلمان سعودی است.القرنی بیشتر به خاطر کتاب خودیاری La Tahzan (غمگین مباش) که مسلمانان و غیرمسلمانان را هدف گرفته است، می شناسند.القرنی در فهرست پروازهای ایالات متحده قرار دارد و در سال های 2012 و 2015 برای شرکت در کنوانسیون در شیکاگو از ورود وی منع شد.عیدالقرنی درگذشت فرزند سلمان العوده و همسرش را تسلیت گفت.