کتاب شهامت عشق

The Love Dare
کد کتاب : 74094
مترجم :
شابک : 978-9642365197
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

زندگی مشترک عاشقانه
The Love Dare
چهل روز،چهل تمرین
کد کتاب : 86932
مترجم :
شابک : 978-6007199046
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 277
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب شهامت عشق اثر استفن کندریک

کتاب شهامت عشق، به یادگیری و شهامت شیوه‌ای از زندگی اشاره دارد که مالامال از روابطی محبت‌آمیز و عاشقانه است. استفن کندریک و الکس کندریک به ما می‌گویند که سفر عشق با همسفری آغاز می‌شود که از همه به شما نزدیک‌تر است و او کسی نیست جز همسر و شریک زندگی‌تان.
در کتاب‌های آسمانی آمده است که خداوند ازدواج را به‌ منزله‌ی یک هدیه‌ی ارزشمند و زیبا برای انسان طراحی کرده است. پروردگار متعال با قرار دادن جفتی برای ما در قالب زندگی مشترک، به ما کمک می‌کند خود را تنها و بی‌کس احساس نکنیم، خانواده تشکیل دهیم، بچه‌دار شویم، احساس شور و شعف کنیم و از زندگی خود لذت ببریم. به این ترتیب، در خود احساس آرامش و اصالت می‌کنیم. به‌ واسطه‌ی صمیمیتی که بینمان ایجاد می‌شود، محبت و عشق خالق یکتا را نیز بیشتر و عمیق‌تر در درون خود حس می‌کنیم و از این موهبت بزرگ بهره‌مند می‌شویم.
کتاب شهامت عشق (The Love Dare) به ما نشان می‌دهد که ازدواج نیاز به رشد و پیشرفت را برآورده می‌سازد. ما در کنار شریک زندگی خود تکامل می‌یابیم و به بلوغ فکری می‌رسیم. یاد می‌گیریم که مهم‌ترین کار در زندگی مشترک، عشق‌ورزی و دوست داشتن است. این اتحاد نیرومند به ما می‌آموزد که چگونه به‌ صورت بی‌قید و شرط فرد دیگری را که همچون خودمان کاستی‌هایی دارد و کامل نیست، عاشقانه دوست بداریم. این کار دشوار و در عین حال شگفت‌انگیز است. به گذشت و فداکاری بسیار نیاز دارد و باعث تغییر در زندگی‌مان خواهد شد و آن را به‌ کلی متحول خواهد کرد.

کتاب شهامت عشق

استفن کندریک
استفن کندریک (زاده 10 ژوئن 1974) یک نویسنده و تهیه کننده فیلم آمریکایی، نویسنده کتاب The Love Dare به همراه برادر الکس کندریک و کشیش ارشد سابق در کلیسای باپتیست شروود در آلبانی، جورجیا است. استفن، شانون و الکس کندریک پروداکشن برادران کندریک را تشکیل می دهند.