کتاب حقیقت راستین موفقیت

The Real Truth about Success
(آنچه یک درصد آدم ها انجام می دهند و به شما نمی گویند…)
کد کتاب : 74108
مترجم :
شابک : 978-9642363872
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب حقیقت راستین موفقیت اثر گریسون وین

کتاب حقیقت راستین موفقیت نوشته‌ی گریسون وین، خلاصه‌ای است از آنچه یک درصد برتر آدم‌ها انجام می‌دهند و به شما نمی‌گویند. با راهنمایی‌های این اثر بیاموزید چطور در نبردی نابرابر پیروز شوید!
هوش، تحصیلات، بهترین عملکردها، بهترین محصولات و زمان‌بندی عالی از عوامل مهمی هستند که اهالی کسب و کار را به بالاترین سطوح موفقیت می‌رساند. دست‌ کم این باوری است که به ما القا کرده‌اند. بی‌شک، این امتیازات ضرر ندارند، ولی بنا به گفته‌ی کتاب حقیقت راستین موفقیت (The real truth about success)، موفق‌ترین افراد در حوزه‌ی کسب و کار به این خاطر به چنین سطحی می‌رسند که چیزی بیشتر دارند: آن‌ها امتیازی مرموز دارند و از به‌ کار‌گیری آن نمی‌ترسند و مایل نیستند آن را با دیگران در میان بگذارند. یک درصد برتر افراد موفق در حوزه‌ی کسب و کار رضایت دارند که باورهای غلط درباره‌ی موفقیت همچنان ادامه داشته باشد.
این افراد آگاهانه یا ناآگاهانه، فعالانه یا غیرفعالانه بیشتر اوقات به دروغ‌های رایجی درباره‌ی شرایط و لوازم موفقیت تداوم می‌بخشند و آن‌ها را زنده نگه می‌دارند. اگر هم چیزی بگویند، طبق معمول موفقیت‌شان را به هوش بیشتر، تحصیلات بهتر، کالا یا خدمات نسبت نمی‌دهند. افراد موفق از این حقیقت راستین که به عنوان یک امتیاز فردی مرموز محسوب می‌شود و آن‌ها را تا اوج موفقیت می‌رساند، به‌ دقت مراقبت می‌کنند.
بیشتر افراد موفقی که گریسون وین (Garrison Wynn) با آن‌ها مصاحبه کرده است، از دادن اطلاعات اکراه داشتند، نه به این خاطر که از پیدا شدن رقبا نگران‌اند، بلکه از این می‌ترسیدند امتیاز مرموزشان به‌ اندازه‌ی کافی پر ابهت به‌ نظر نرسد. اگر می‌توانید از نور تابان موفقیتی احتمالی برخوردار شوید، چرا نشان دهید که چقدر خوش‌شانس هستید؟ این افراد موفق فکر می‌کنند «اگر مردم فرض را بر این بگذارند که من به‌ دلیل هوش و استعدادم به چنین موفقیتی رسیده‌ام چه ضرری دارد؟» اینکه کسانی باور داشته باشند که شما شگفت‌انگیز یا فوق‌العاده هستید، مثل این است که در عمل این‌طور باشید. متأسفانه، این مسئله باعث می‌شود این‌طور به نظر برسد که رسیدن به موفقیت برای فرد متوسط یا حتی فرد بالاتر از متوسط غیرممکن است.

کتاب حقیقت راستین موفقیت

گریسون وین
گریسون وین (Garrison W. Wynn) (متولد سال 1961) نویسنده، مشاور و سخنران انگیزشی است. او نویسنده کتاب «حقیقت واقعی درباره موفقیت: آنچه که ۱ درصد برتر متفاوت انجام می دهند، چرا به شما نمی گویند، و چگونه می توانید آن را انجام دهید» است! توسط McGraw-Hill Education منتشر شده است.