کتاب دانش کسب عظمت

The Science of Being Great
کد کتاب : 74155
مترجم :
شابک : 978-9642366026
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1931
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دانش کسب عظمت اثر والاس دلویس واتلز

کتاب دانش کسب عظمت نوشتۀ والاس دلویس واتلز، راهنمای شما به سوی ارتقاء قدرت درونی، کسب عظمت و موفقیت است.
آگاهی انسان محدود است، و با جهل به بی‌راهه می‌رود؛ برای رهایی از این جهل، باید روحش با «روح کائنات» ارتباط برقرار کند. قدرت رشد خود آگاهانه، به حیوانات پست‌تر عطا نشده است؛ این قدرت تنها در اختیار انسان است و می‌تواند آن را پرورش و ارتقا دهد. هر انسانی می‌تواند به عظمت برسد.
والاس دلویس واتلز (wallace delois wattles)، نویسنده‌ی کتاب «دانش کسب ثروت»، اکنون «دانش کسب عظمت» را برایتان به ارمغان آورده است.
نوشته‌های «والاس واتلز» خمیر مایه افکار «راندا برن»، خالق اثر ماندگار «راز» بوده و تأثیر عمیقی بر افکار «مایکل لوسیر» و «جیمز آرتور ری»، پیشگامان عرصه تفکر مثبت و مولفان کتب مربوط به قوانین جذب گذاشته است. «والاس واتلز» قدرت تفکر مثبت را به دنیا معرفی کرد. بدون آثار واتلز، کتاب‌هایی همچون «قانون جذب» «قدرت تفکر مثبت» و «راز» هرگز نوشته نمی‌شدند. حال می‌توانید مستقیم به سراغ مرجع اصلی بروید.

کتاب دانش کسب عظمت

والاس دلویس واتلز
والاس دلوایس واتلز (1860–1911) نویسنده تفکر جدید آمریکایی بود. او شخصاً تا حدودی مبهم مانده است، اما نوشته های او بسیار نقل شده است و در جنبش های «فکر جدید» و «خودیاری» چاپ می شود.مشهورترین اثر واتلز کتابی است به نام علم ثروتمند شدن در سال 1910 که وی در آن توضیح می دهد چگونه می توان ثروتمند شد.