کتاب پرونده فرعی 13 اتفاق مشکوک

13 Suspicious Incidents Reports 7-13
سوال های عوضی (3/5)
کد کتاب : 7419
مترجم :
شابک : 9786001823015
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب پرونده فرعی 13 اتفاق مشکوک اثر لمونی اسنیکت

لمونی اسنیکت شخصیت اصلی داستان و پسری است که در شهر لکه ی ساحلی زندگی می کند، او کارآموز یک سازمان سری است و با پرونده های جالبی روبرو می شود، 7 پرونده ی مشکوک که در این کتاب مورد توجه قرار گرفته و بعد یکی یکی رمز گشایی می شوند.

کتاب پرونده فرعی 13 اتفاق مشکوک

لمونی اسنیکت
لمونی اسنیکت تحصیلاتش را به شیوه ای نامعمول گذراند، جوانی پیچیده ای داشت و حالا هم بزرگسالی محزونی را سپری می کند. مجموعه ی سیزده جلدی «بچه های بدشانس»، «آهنگساز مرده است» و «13کلمه» از کتاب هایش هستند.دربارهٔ لمونی اسنیکت این را باید گفت که هیچ جا نمی‌شود چیزی دربارهٔ او یافت بجز خود کتابها و البته سایتش که آدرسش را در آخر این مطلب مشاهده می‌کنید. این سایت به زبان انگلیسی نوشته شده و هیچ وبلاگ یا سایت دیگری دربارهٔ او خبری نمی‌دهند. تنها اخب...
قسمت هایی از کتاب پرونده فرعی 13 اتفاق مشکوک (لذت متن)
نمی دانستم صدا دقیقا از کجا می آید یا دقیقا چه می گوید، و نمی دانستم صدای چه کسی است. حتی نمی دانستم آیا صدای آشناست یا نه. مرد شروری که در بزرگ ترین پرونده ام با او سر و کار داشتم، مهارت تقلید هر صدایی را داشت. ممکن بود او باشد که تقلید کس دیگری را می کرد. ممکن بود کسی باشد که او صداش را تقلید می کرد. ممکن بود کسی باشد که صدای کس دیگری را تقلید می کرد. این هم راز دیگری بود، قضیه مشکوک دیگری بود، شاید هم هیچ چیز نبود. صدا دوباره چیزی گفت- یک تک کلمه را که من نمی فهیدم، مثل اینکه چیزی توی یک کتاب باشد که ساده نشود فهمید یا جوهر کلمه ای که پاک شده باشد.