کتاب از ته دل آرزو کن

Wunschgeschichten für die Seele
کد کتاب : 74213
مترجم :
شابک : 978-9642367030
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب از ته دل آرزو کن اثر پیر فرانک

با خواندن این کتاب می‌توانی از ویژگی و مهارت چگونه دعا و طلب کردن بهره‌‌مند شوی تا بتوانی به هر آنچه می‌خواهی، در زندگی‌ات برسی. آرزوها هیچ‌وقت دوست ندارند در قالب رویا باقی بمانند، آن‌ها دوست دارند هر چه زود به‌سوی تو پرواز کنند و به مرحله ظهور برسند. این کتاب، الگو و راهنمای خوبی است تا تو بتوانی با کمک آن گام‌به‌گام به اهداف، آرزوها و خواسته‌های قلبی‌ات با سرعت هر چه تمام‌تر برسی.
گاهی بعضی چیزهایی را درخواست نکرده؛ ولی با آن برخورد می‌کنیم و به‌دست می‌آوریم، به این‌ نوع موارد توفیق اجباری می‌گویند. برخی مواقع دیگر هرچه شدت طلب و اشتیاقمان بالاتر باشد، کمتر با آن برخورد می‌کنیم یا اصلا برایمان عملی نمی‌شود. علت این است که خود مانعی بر سر راه عملی شدن آن هستیم، اکنون چرا خودمان مانع به‌حساب می‌آییم؟ زیرا شدت تمایل و اشتیاق ما تا حدی بالاست که نیروی ایمان و باورمان را به‌طور کلی قطع می‌کند و نیروی باورمان از بین می‌رود، آرزوها در آن مرحله بالا باقی می‌مانند و با افزایش حس تردید یا ناامیدی‌ از ما بیشتر فاصله گرفته و به‌هیچ وجه قدرت به‌ظهور رساندن و عملی شدن را ندارند؛ ولی برعکس زمانی‌که قدرت ایمان ما افزایش یابد، بلافاصله قدرت پدیدار شدن آن‌ها بیشتر شده، به پایین می‌آیند و به مرحله‌ ظهور می‌رسند. آیا شنیده‌اید که می‌گویند به‌دنبال هر چیزی که باشید، از شما فرار می‌کند؟ برعکس از هرچه فرار کنید، دنبالتان می‌آید و به‌همین ‌علت است؛ زیرا هر دو حالت نشان‌دهنده‌ این است که ایمان و باور شما کاهش یافته است، بنابراین ما باید ایمان داشته باشیم و مطابق با آن رفتار کنیم.

کتاب از ته دل آرزو کن

پیر فرانک
پیر فرانک (متولد 1 مه 1953 در هایلبرون ، آلمان) نویسنده کتاب آلمانی، سخنران انگیزشی، سخنران اصلی، کارآفرین، رهبر سمینار، بازیگر و کارگردان است.پیر فرانک کوچکترین پسر هنرپیشه اورسولا فرانک و کارگردان، بازیگر و مترجم ادبیات فرانسه هانس هاینز فرانک است. در شش سالگی، فرانک قبلاً با تئو لینگن روی صحنه بود. در ده سالگی، اولین فیلم خود را در فیلم بلند Das Haus in Montevideo (1963) توسط هلموت کوتنر به عنوان یکی از فرزندان هاینز رحمان بازی کرد. در Pepe، der Paukerschreck (1969) ، او نقش جاسوس دانشجویی...
دسته بندی های کتاب از ته دل آرزو کن