کتاب ساده و درست آرزو کن

Wünsch es dir einfach - aber richtig!
کد کتاب : 74216
مترجم :
شابک : 978-9642367146
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ساده و درست آرزو کن اثر پیر فرانک

آنچه ما سفارش می‌دهیم، آرزو می‌کنیم، درخواست می‌کنیم و یا حتی در موردش شک و تردید داریم، منحصرا از طریق قانون جذب صورت می‌گیرد و از آن‌جایی‌که این انرژی به‌طور کلی دارای اراده، خواست شخصی یا تفکر منطقی و اخلاقی نیست، همواره در جایی نمایان می‌شود که ما همسانش را ارسال کرده‌ایم.
هر اندیشه ناب‌ترین انرژی‌ست، و این انرژی بر آن است که وجود خویش را آشکار کند، بدین معنی که اندیشه به عمل تبدیل شود. انرژی ارسالی بر سر راهش درپی یافتن یک انرژی هماهنگ است، یعنی انرژی‌ای که درست با اندیشه‌ی ما همصداست. با نیروی اندیشه‌هایمان همه‌ی آنچه که درباره‌ی خود و دیگران می‌اندیشیم را به درون زندگی‌مان می‌کشیم.
ما با اندیشه‌هایمان فرمان‌هایی را صادر می‌کنیم، و تفاوت نمی‌کند که آگاهانه یا ناخودآگاه به آنها اندیشیده باشیم.
چه چیزی را بخواهیم، چه آرزو کنیم و چه در تردید به سر ببریم: همه‌چیز تنها از طریق قانون جذب عمل می‌شود.
هر تفکری خالص‌ترین انرژی است و این انرژی در تب و تاب می‌ماند تا بالاخره خود را در قالب یک پدیده نمایان سازد. نمی‌توان گفت این تفکر است که خود را در رفتار نشان می‌دهد، بنابراین انرژی تراوش‌یافته از تفکر در تلاش است تا مدام بر سر راه خود فقط با انرژی همسان خود برخورد و آن‌را جذب کند، درست همانی که با افکارمان در رزونانس (بازتاب افکار) است. در مجموع قدرت افکار می‌تواند ما را به‌سمت هر آنچه در مورد خود و در زندگی روزمره می‌اندیشیم، جذب کند.

کتاب ساده و درست آرزو کن

پیر فرانک
پیر فرانک (متولد 1 مه 1953 در هایلبرون ، آلمان) نویسنده کتاب آلمانی، سخنران انگیزشی، سخنران اصلی، کارآفرین، رهبر سمینار، بازیگر و کارگردان است.پیر فرانک کوچکترین پسر هنرپیشه اورسولا فرانک و کارگردان، بازیگر و مترجم ادبیات فرانسه هانس هاینز فرانک است. در شش سالگی، فرانک قبلاً با تئو لینگن روی صحنه بود. در ده سالگی، اولین فیلم خود را در فیلم بلند Das Haus in Montevideo (1963) توسط هلموت کوتنر به عنوان یکی از فرزندان هاینز رحمان بازی کرد. در Pepe، der Paukerschreck (1969) ، او نقش جاسوس دانشجویی...
دسته بندی های کتاب ساده و درست آرزو کن