کتاب قانون شادی

The Law of Happiness
(چکونه خرد معنوی و علم جدید می توانند زندگی شما را عوض کنند)
کد کتاب : 74244
مترجم :
شابک : 978-9642367665
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قانون شادی اثر هنری کلاود

راه خوشبختی همان راهی است که خداوند سالهاست ما را به آن جهت هدایت کرده است. شادی و خوشبختی حاصل " خوب زندگی کردن " است. و همین بود که موجب شد من قانون شادی را برای عنوان کتابم انتخاب کنم: می خواستم آن دو چیزی را که تحقیقاتم به من نشان دادند به شما هم نشان بدهم.
چند سال پیش کتابی به نام راز نوشته راندا برن، با این ادعا که راز واقعی زندگی و شادی در نیرویی تحت عنوان قانون جذب نهفته است، دنیا را به‌شدت تکان داد. در واقع فرض کتاب این بود که دنیا براساس همان یک اصل می‌چرخد. برن ادعا ‌کرد که جهان به افکار شما پاسخ می‌دهد و شما با نیروی آن چیزی که فکر می‌کنید شادی را به‌سوی خود جذب می‌نمایید. اگر شما افکار مثبت در ذهن خود داشته باشید، جهان در پاسخ، پیامدهای مثبت را برای شما به ارمغان می‌آورد و اگر افکار منفی داشته باشید، پیامدهای منفی دریافت خواهید کرد. واکنش میلیون‌ها انسان نسبت به این نظریه این بود که همین یک قانون رمز رسیدن آن‌ها به شادی و تمام آن چیزهایی است که در زندگی به دنبالش بودند. من هم در مقام یک روان‌شناس و مربی عملی می‌توانم بااطمینان به شما بگویم، کسانی که مثبت فکر می‌کنند پیامدهای خیلی بهتری در انتظارشان خواهد بود تا کسانی که افکار منفی در سر دارند،هیچ شکی در این امر نیست.
کتاب برن با مفاهیمی سر و کار دارد که به معنویت مربوط می‌شوند و درعین‌حال هم سوالات زیادی را در این زمینه مطرح می‌کند از جمله این‌که قانون جذب چطور با عقاید معنوی سنتی‌تر مثل خدا و نظایر آن تطبیق پیدا می‌کند. اولین کتاب از این سری کتاب‌ها تحت عنوان اسرار الهی به بررسی این موضوع می‌پردازد که آن اصول در کجاها مطابق با ایمان سنتی هستند و در کجاها مطابقت ندارند، و همچنین تحقیقات و تجارب کلینیکی در مورد همان موضوعات چه می‌گویند. این موضوعات برای شخص من یک پروژه واقعا معنادار بود و بسیاری از خوانندگان هم عکس‌العمل مشابهی نشان دادند.

کتاب قانون شادی

هنری کلاود
هنری کلاود نویسنده خودپروری مسیحی آمریکایی است.وی با همکاری نویسنده مرزها: چه وقت می توان گفت بله ، چگونه می گویم نه ، کنترل زندگی خود را در سال 1992 کنترل کنید که دو میلیون نسخه از آن به فروش رسید و به یک سریال پنج قسمتی تبدیل شد، را نوشته است.کلاود در سال 1956 در ویکسبورگ، می سی سی پی متولد شد.او دارای مدرک لیسانس روانشناسی افتخاری از دانشگاه متدیستجنوبی و دکترای روانشناسی بالینی از دانشگاه بیولا (1987) است.