کتاب الگونگاری طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی

Pattern design and execution of exhibition stands
برای معماران و طراحان
کد کتاب : 74253
شابک : 978-6008815686
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 270
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب الگونگاری طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی اثر آزاد بهمنش

معماری به عنوان یک دانش، همواره در جهت توسعه خود بر استفاده از سایر دانش‌ها تأکید داشته است. در چند دهه اخیر، توجه معماران علاوه بر مباحث زیباشناختی و فلسفی، به علوم رفتاری و به ویژه روانشناسی محیط، جلب گردیده است.
«خلاقیت تکنیکی» و «تفکر و تخیل نوآورانه» به عنوان عناصر اصلی معماری، نقش مهمی در این تغییر و پیشرفت ایفا کرده است. با نگاهی موشکافانه می‌توان ارتباط تنگاتنگ این هنر خلاق با دیگر عرصه‌های هنر و علوم انسانی را کشف و درک نمود.
طراحی و اجرای غرفه‌های نمایشگاهی همچون آئینه محدبی است که به بزرگ نمایی وجوه عوامل موثر هنر معماری می‌پردازد. تمام آنچه که در یک ساختار معمارانه وجود دارد، در طراحی و ساخت یک غرفه نمایشگاهی موجود و موثر است. همه چیز به شکلی ظریف و فشرده‌تر به نمایش در می‌آید، لذا با قدم گذاشتن در این عرصه می‌توان به شناختی دقیق و جامع از نظام و سیستم‌های معماری در بازه زمانی کوتاه‌تر دست یافت.
در این کتاب با تعریف کلی از نمایشگاه و غرفه‌های نمایشگاهی و نیز اهداف آن؛ روند طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی به روش «ساخت و ساز سفارشی» مورد بررسی قرار گرفته است که می‌تواند به عنوان روشی جهت افزایش خلاقیت هنری و کارآمدی تکنیکی برای مهندسان معمار و طراح باشد.

کتاب الگونگاری طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی

آزاد بهمنش
آزاد بهمنش متولد سال 1357، دارای مدارک دانشگاهی و حرفه‌ای در معماری، معماری داخلی و همچنین گرافیکِ محیطی است، کتاب‌های «روند معماری داخلی»، «معماری بصری + ‌ادراک محیط»، «آموزش اسکیس طراحی داخلی»، « الگونگاری طراحی و اجرای غرفه‌های نمایشگاهی»، «روانشناسی بصریِ معماری داخلی» و مجموعه چند جلدی «فضا، عناصر و شیوه»، تعدادی از تألیفات دیگر این نویسنده و پژوهشگر دپارتمان هنر و معماری دانشگاه است.این نویسنده و...
دسته بندی های کتاب الگونگاری طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی