کتاب صلح با خویشتن

Being Peace
بر اساس شفقت و ذهن آگاهی
کد کتاب : 74310
مترجم :
شابک : 978-6002502551
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب صلح با خویشتن اثر تیچ نات هان

«صلح با خویشتن» پرفروش‌ترین اثر با بیش از 250000 نسخه فروش است. با مقدمه ای جدید توسط جک کورنفیلد و اولین به روز رسانی از زمان انتشار آن در بیش از پانزده سال پیش، این مدیتیشن شیوا در مورد "صلح با خویشتن برای ایجاد صلح" بیش از هر زمان دیگری مرتبط است. کتابی است برای همه کسانی که نگران وضعیت جهان و کیفیت زندگی ما هستند. از زمانی که برای اولین بار در سال 1987 منتشر شد، هیچ یک از به روز بودن خود را از دست نداده است. این کتاب مملو از پیشنهادات عملی است که چگونه می توان جهانی صلح آمیز تر ایجاد کرد. لحظه ای که ما زنده ایم." شامل شیوه‌های کلیدی این نویسنده، از جمله راهنمای عمل آشتی است که در بسیاری از سنت‌های مذهبی دیگر به ابزاری صلح‌آمیز تبدیل شده است.
این نسخه زیبا و تازه اصلاح شده نقطه شروعی عالی برای کسانی است که اولین آشنایی خود را با بودیسم دارند و همچنین برای کسانی که از قبل درگیر این سنت هستند، باید داشته باشند.
این کتاب همراه با تصاویرگری مایومی اودا به مخاطبان عرضه می شود.

کتاب صلح با خویشتن

تیچ نات هان
تیچ نات هان، نویسنده، شاعر، پژوهشگر نامدار جهانی و راهب بودایی ذن، در اجتماعی رهبانی که در فرانسه بنیان نهاده زندگی می کند. وی که نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام خشم، اثر کلاسیک معجزه تمرکز حواس، و کتاب های بی شمار دیگری است، کارگاه های عمومی در سراسر جهان برگزار می کند و عزلتگاه های برقراری صلح با کهنه سربازان را هدایت می کند. وی در سال ۱۹۶۷ نامزد جایزه صلح نوبل شد.رهبر معنوی بوداییان
نکوداشت های کتاب صلح با خویشتن
The monk who taught the world mindfulness.
راهبی که ذهن آگاهی را به جهان آموخت.
TIME TIME

Thich Nhat Hanh shows us the connection between personal inner peace and peace on earth.
تیچ نات هان ارتباط بین آرامش درونی شخصی و صلح روی زمین را به ما نشان می دهد.
His Holiness the Dalai Lama

قسمت هایی از کتاب صلح با خویشتن (لذت متن)
گاهی ما برای به آرامش رسیدن، به خلوت کردن با خود نیاز پیدا می کنیم. نیاز به خلوت گزینی؛ اما باید به یاد داشته باشیم آن هنگام که به آهستگی گام برمی داریم، هنگامی که مثلا قهوه ای می نوشیم یا زمانی که با دوستانمان سپری می کنیم، می توانند زیباترین لحظات زندگی ما باشد. در آن لحظات ما خوشبخت ترین و شادترین انسان ها بر روی کرهٔ زمین هستیم و همهٔ این رفتارها که با لحظهٔ حال ما گره می خورد، آرامش و لذت را برای ما به همراه دارند، حتی هنگام آشپزی، کار در بیرون و در منزل، لبخند زدن، همهٔ این ها خود می تواند نوعی مراقبه محسوب شوند. لبخند زدن مثل همهٔ رفتارهای دیگر، نیاز به تمرین کردن دارد. در ابتدا ممکن است لبخند زدن در حین انجام هر کاری سخت و بی معنا باشد و هرازچندگاه از خود بپرسیم برای چه باید لبخند بزنیم؟ اما من در اینجا دلیل این امر را برای شما توضیح خواهم داد. لبخند زدن یعنی اینکه ما با خود در صلح هستیم و اینکه بر خود تسلط داریم. اینکه ما در خاطره هایمان غرق نمی شویم و در گذشته نمی مانیم.