کتاب خودیاری خانمها در حفظ جوانی و شادابی

The Women's Health Companion
کد کتاب : 74645
مترجم :
شابک : 978-9645609496
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1377
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب خودیاری خانمها در حفظ جوانی و شادابی اثر سوزان لارک

مجموعه ای بسیار مناسب برای تمام بانوانی که دوره جوانی را پشت سر گذاشته و به دوره دوم زندگی خود، یعنی میانسالی و سال های نزدیک به یائسگی قدم نهاده اند. اثری که زنان را یاری می سازد تا برای حفظ شادابی و تندرستی خود اقدام کنند، از مشکلات و عوارض مربوط به دوران یائسگی بکاهند و زندگی سالم و نیرومندی را در پیش داشته باشند.

کتاب خودیاری خانمها در حفظ جوانی و شادابی

سوزان لارک
سوزان لارک یک پزشک است. او تحصیلات خود را از دانشکده پزشکی نورث وسترن دریافت کرد و به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی بالینی در دانشگاه استنفورد خدمت کرده است. لارک در استنفورد در بخش پزشکی خانواده و جامعه تدریس می کرد.
دسته بندی های کتاب خودیاری خانمها در حفظ جوانی و شادابی
قسمت هایی از کتاب خودیاری خانمها در حفظ جوانی و شادابی (لذت متن)
یک برنامه خودیاری درباره یائسگی برای همه خانمها دارای اهمیت است. شما خواه تحت درمان هورمونی باشید یا نباشید، از این برنامه مزیت های قابل توجهی به دست خواهید آورد. من برای آنکه میدان گسترده ای از انتخاب های ممکن را برایتان فراهم ساخته باشم، بسیاری از فوت و فن های خودیاری را در این کتاب گنجانیده ام. یک طرح درمانی که فقط از یک روش استفاده کند و مدعی آن باشد که تنها درمان برای یائسگی است شاید تنها به کار درصد کوچکی از خانمها بیاید. من در تجربه پزشکی خود دریافته ام که اگر برنامه درمانی هر بیمار را کاملا برای خود اختصاصی ترتیب دهم نتایج بسیار بهتری به دست خواهد آمد. بیشتر خانمها با روی هم نهادن اجزاء درمانی از آموزشهای گوناگون، ترکیبی را به دست خواهند آورد که به کارشان بیاید. برای شما هم ترکیبی که به کارتان بیاید وجود خواهد داشت.