کتاب پنجاه سوالی که معمولا بچه ها می پرسند

The Top 50 Questions Kids Ask
  • 35,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: رشد رشد
    نویسنده:
کد کتاب : 75059
مترجم :
شابک : 978-6003511163
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پنجاه سوالی که معمولا بچه ها می پرسند اثر سوزان بارتل

سرانجام کتابی منتشر شد که به تمامی سوال هایی که با شنیدنشان عرق سردی بر پیشانی والدین می نشست پاسخ می دهد! کتاب پنجاه سوالی که معمولا بچه ها می پرسند مشکل پاسخگویی به سوال های دشوار بچه ها درباره پول، کمرویی، خواهر و برادری، مذهب و مسائل جنسی را حل کرده است.
بچه ها کنایه آمیزترین چیزها را می گویند. آن ها همچنین کنایه آمیزترین سوال ها را می پرسند. شناسایی این سوال ها و سپس بیان بهترین شیوه ای که والدین می توانند به آن ها پاسخ دهند، مستلزم داشتن حوصله، دقت و هوشمندی کافی است.
مطالب این کتاب در ایجاد رابطه ای صمیمانه بین والدین و بچه ها کمک فراوانی می کند و به خرد ذاتی ما احترام می گذارد، در پرورش هیجان های فرزندانمان یاریمان می کند، و به ما امکان می دهد همان والدینی باشیم که آرزویش را داشته ایم.

کتاب پنجاه سوالی که معمولا بچه ها می پرسند

سوزان بارتل
دکتر سوزان بارتل یک روانشناس و نویسنده مشهور ملی است که برای نزدیک به بیست سال به کودکان، نوجوانان و خانواده ها کمک می کند تا زندگی سالم تر و شادتری داشته باشند. دکتر سوزان در صبح بخیر آمریکا، 20/20، و نمایش امروز ظاهر شده است، و یکی از همکاران مکرر در نیویورک تایمز، مجله والدین، حلقه خانواده، WebMD، روز زنان، نیک جونیور، و هفده است.
دسته بندی های کتاب پنجاه سوالی که معمولا بچه ها می پرسند