کتاب رادار رابطه

Dating Radar
  • 60,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: رشد رشد
    نویسنده:
کد کتاب : 75062
مترجم :
شابک : 978-6006716886
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رادار رابطه اثر بیل ادی

در روزگار ما بسیاری کورکورانه و شتابزده فردی را برای ازدواج انتخاب می کنند و پس از مدتی در نهایت با او به مشکل برمی خورند، اما با وجود مشکلات فراوان و مداومی که با فرد دچار اختلال شخصیت پیدا می کنند، همچنان رابطه خود را با او ادامه می دهند.
در کتاب «رادار رابطه» چنین افرادی که ویرانگر رابطه هستند، «اختلاف جو» نامیده شده اند. بیشتر افراد اختلاف جو دچار اختلالات شخصیتی از نوع خودشیفته، مرزی، ضداجتماعی و نمایشی هستند، یا دارای مشکلاتی چون پارانویا (بدبینی و سوءظن افراطی)، اختلال دوقطبی یا اعتیاد می باشند. این کتاب همچون رادار کمک می کند خطری را که به سادگی نمی توانید ببینید پیشاپیش تشخیص دهید و از رابطه یا ادامه زندگی با آنان پرهیز کنید.
ناشر و مترجم کتاب هیچگونه مسئولیتی در قبال تصمیم ها یا عملی که در نتیجه مطالعه کتاب می گیرید، ندارند.
اگر حدس می زنید طرف مقابل شما شخصیت اختلاف جو دارد، در هر گونه اقدام جهت قطع رابطه با وی، جانب احتیاط را رعایت کنید و همزمان با روان شناسان متخصص و مجرب مشورت کنید.

کتاب رادار رابطه

بیل ادی
بیل ادی، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد نوآوری موسسه High Conflict در سن دیگو، کالیفرنیا است. او پیشگام تئوری شخصیت با تضاد بالا (HCP) بود و در مدیریت اختلافات مربوط به افراد دارای شخصیت تضاد بالا به یک متخصص تبدیل شد. او به مدت 15 سال میانجی ارشد خانواده در مرکز ملی حل تعارض، یک وکیل خبره متخصص حقوق خانواده به مدت 15 سال به نمایندگی از موکلان در دادگاه خانواده و یک درمانگر مددکار اجتماعی بالینی دارای مجوز با دوازده سال تجربه بود.