کتاب خدمت بی نظیر به مشتریان

Legendary Service
پنج گام برای پیشتازی در خدمت رسانی
کد کتاب : 75273
مترجم :
شابک : 978-6004971317
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 155
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب خدمت بی نظیر به مشتریان اثر مجموعه ی نویسندگان

خدمت بی نظیر به مشتریان مفهومی است که سازمان‌ها دوست دارند با آن شناخته شوند. با این حال بیشتر مردم خدماتی را که دریافت می کنند در بهترین حالت متوسط می دانند. شرکت‌های موفق بین خدمات مشتریان افسانه‌ای و یک کسب‌وکار پر رونق ارتباط برقرار می‌کنند – آن‌ها تشخیص می‌دهند که رفتار کارکنان با مشتریان مستقیما با رفتار مدیران با کارکنان مرتبط است.
کلسی یانگ یکی از همکاران فروش خوشبین اما سرخورده است که در راه کالج کار می کند. دنیای او زمانی باز می شود که یکی از اساتیدش او را به چالش می کشد تا با به کار بردن پنج جزء خدمات افسانه ای، فرهنگ خدمت در محل کارش را ایجاد کند. اگرچه فرگوسن، فروشگاهی که کلسی در آن کار می کند، مطمئنا به دلیل خدمات عالی شناخته شده نیست، کلسی معتقد است که می تواند تفاوت مثبتی ایجاد کند. او به سرعت متوجه می شود که تغییر فرهنگ آسان نیست - و نقش او به عنوان یک کارمند خط مقدم مهمتر از آن چیزی است که او تصور می کرد.
به سبک مشخصه بلانچارد، خدمت بی نظیر به مشتریان یک کتاب سریع و سرگرم کننده برای افراد در تمام سطوح سازمانی در هر صنعتی است. در صورت اعمال، درس‌های آن تأثیر عمیقی بر تجربه خدماتی که مشتریان شما دریافت خواهند کرد خواهد داشت. چه یک مدیر عامل یا یک کارمند پاره وقت، هر فردی می تواند تفاوت ایجاد کند - و خدمات به مشتریان وظیفه همه است.

کتاب خدمت بی نظیر به مشتریان

نکوداشت های کتاب خدمت بی نظیر به مشتریان
As someone who has built a lifetime career around creating excellence for guests, I appreciate the simple truths in Legendary Service. Read this book and establish a service culture in your organization.
به عنوان فردی که یک عمر حرفه ای را حول ایجاد برتری برای مشتریان ساخته است، از حقایق ساده در این کتاب قدردانی می کنم. این کتاب را بخوانید و فرهنگ خدمات را در سازمان خود ایجاد کنید.
Horst Schulze

Buy it, study it, implement it.
این کتاب را بخرید، بیاموزید و به آن را به کار ببندید.
Lee Cockerell

قسمت هایی از کتاب خدمت بی نظیر به مشتریان (لذت متن)
استیو جلسه صبح دوشنبه را با تعریف ماجرایی که روی داده بود آغاز کرد و گفت: «هفته گذشته، مدیر فروشگاه نامه ای را از یکی از مشتریان دریافت کرد که از خدمت و کمک های یکی از اعضای واحد ما تقدیر کرده بود. من خودم این نامه را چند بار خواندم و هر بار از خواندن آن احساس خوشحالی و افتخار کردم. به این ترتیب بود که فهمیدم که به عنوان مدیر این واحد می توانم این حس شادی و افتخار را برای شما هم ایجاد کنم. بااین حال نمی دانم آیا توانسته ام به خوبی از عهده این کار بر بیایم یا خیر.» کلسی خیلی تحت تأثیر این سخنان استیون قرار گرفت، چون استیون معمولا علاقه ای به صحبت در مورد نقاط ضعفش نداشت.