کتاب سال های بی خبری

The Lost Years
کد کتاب : 7552
مترجم :
شابک : 9786003400399
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 376
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سال های بی خبری اثر مری هیگینز کلارک

در کتاب"سال های بیخبری" ، "مری هیگینز کلارک" ، شگفت انگیزترین رمان خود را تا به امروز نگاشته است.

محقق و پژوهشگر کتاب مقدس ،پروفسور جاناتان لیونز معتقد است که چیز خارقالعاده ای را پیدا در کتاب مقدس کرده است،نامه ای که شاید توسط عیسی مسیح نوشته شده باشد. مردم در آن سال های بر این باور بودند که این نامه برای همیشه از دست رفته است. در پی این کشف جاناتان ،میخواهد یافته های خود را با چند کارشناس دیگر درمیان بگذراد.

اما اتفاقی مشکوک جاناتان را از رسیدن به هدفش باز میدارد.جاناتان در اتاق مطالعه خود به ضرب گلوله کشته می شود.

در همین زمان، همسرش ، کاتلین ، که از آلزایمر رنج می برد ، در مخفیگاه اتاق مطالعه مخفی شده است ، در حالی که اسلحه به دست دارد.کاتلین حتی در هنگام زوال عقل خود می داند که شوهرش در یک رابطه احساسی دیگر است.

آیا همانطور که پلیس ادعا می کند ، کاتلین همسرش را با عصبانیت و حسادت ناشی از رابطه او به قتل رسانده است؟ یا اینکه آیا مرگ وی با مسئله ای بزرگتر مرتبط است؟چه کسی از کشتن جاناتان خوشحال میشود؟آیا کسی از کشف جدید او خشمگین است؟

این معما را دختر بیست و هشت ساله آنها ماریا باید حل کند و مادرش را از اتهام قتل پاک کند و رمز و راز واقعی مرگ پدرش را فاش کند.

"سالهای بی خبریگ" از" مری هیگینز کلارک" معمایی است حل کردن معما رازی را فاش میکند.

کتاب سال های بی خبری

مری هیگینز کلارک
مری ترسا النور هیگینز کلارک کانهینی، زاده ی 24 دسامبر 1927، رمان نویس آمریکایی است.کلارک در همان سنین پایین نوشتن را شروع کرد و پس از چندین سال کار به عنوان منشی، یک سال را به عنوان مهمان دار هواپیما گذراند. او سپس ازدواج کرد و با نوشتن داستان های کوتاه، مخارج زندگی را تأمین می کرد.بعد از این که شوهرش در سال 1964 از دنیا رفت، کلارک به کار نوشتن متن برای رادیو مشغول شد تا این که به اصرار مدیر برنامه هایش، به نوشتن رمان روی آورد.رمان های پرتعلیق این نویسنده به موفقیت های زیادی دست یافت و تا سال...
نکوداشت های کتاب سال های بی خبری
Once again Mary Higgins Clark affirms why she is the ‘Queen of Suspense’… Ms. Clark has another winner for her readers to enjoy getting us there with this entertaining taut tale in which the suspense spins from family violence to biblical archeological violence.
بار دیگر مری هیگینز کلارک تأیید می کند که چرا وی ملکه تعلیق است.خانم کلارک برای خوانندگان خود برگ برنده دیگری دارد تا ما را در آنجا با این داستان سرگرم کننده و جذاب که در آن مشکوک می چرخد از خشونت خانوادگی گرفته تا خشونت باستان شناسی کتاب مقدس لذت ببریم.
Mystery Gazette

At once a breathless murder mystery and a hunt for what may be the most precious religious and archeological treasure of all time.
به یکباره رمز و راز قتل نفس گیر و شکار آنچه ممکن است با ارزش ترین گنجینه مذهبی و باستان شناسی در تمام دوران باشد.
BookReporter.com

If you’re someone who enjoys sharing novels with others, though, beware: lend this book and you may never get it back.
اگر کسی هستید که از به اشتراک گذاشتن رمان با دیگران لذت می برید ، مراقب باشید این کتاب را قرض بدهید و ممکن است هرگز آن را پس نگیرید.
Pittsburgh Tribune

قسمت هایی از کتاب سال های بی خبری (لذت متن)