کتاب پدر به شکار رفته

Daddy"s Gone A Hunting
کد کتاب : 7556
مترجم :
شابک : 9786003400351
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پدر به شکار رفته اثر مری هیگینز کلارک

در این رمان " وسوسه انگیز " (به گفته یBooklist ) ، مری هیگینز کلارک ، از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز و ملکه ی تعلیق ، از راز تاریکی در مورد گذشته ی یک خانواده پرده بر می دارد که جان دو خواهر را تهدید می کند.
کیت کانلی ، یک حسابدار قد بلند و پر زرق و برق ، چه مشغول به انجام چه کاری در کارگاه بازساخت عتیقه ی خانوادگی خود بود وقتی که کارگاه در نیمه های شب منفجر شد؟ چرا گاس ، کارمند بازنشسته ی ناراضی ، با او بود؟ اکنون گاس مرده است و کیت در حالت اغما قرار دارد و قادر به توضیح پیوند مرموز این فاجعه با فردی که دهه هاست گم شده است نیست. و همچنین نمی تواند به خواهرش هشدار دهد درباره ی اینکه پس از این چه اتفاقی قرار است بیفتد.
در رمان پدر به شکار رفته داستانی سرشار از تعلیق و هیجان خیره کننده ، ماری هیگینز کلارک بار دیگر تسلط خود را بر کارش نشان می دهد. تسلطی که باعث شده است سالها کتاب هایش جزو پرفروش ترین های بین المللی باشد. او معمایی هیجان انگیز ، یک سوال گیج کننده در مورد هویت و شخصیت هایی جذاب را به خوانندگان تقدیم می کند – شخصیت هایی که یکی از آنها ممکن است قاتلی بی رحم باشد.

کتاب پدر به شکار رفته

مری هیگینز کلارک
مری ترسا النور هیگینز کلارک کانهینی، زاده ی 24 دسامبر 1927، رمان نویس آمریکایی است.کلارک در همان سنین پایین نوشتن را شروع کرد و پس از چندین سال کار به عنوان منشی، یک سال را به عنوان مهمان دار هواپیما گذراند. او سپس ازدواج کرد و با نوشتن داستان های کوتاه، مخارج زندگی را تأمین می کرد.بعد از این که شوهرش در سال 1964 از دنیا رفت، کلارک به کار نوشتن متن برای رادیو مشغول شد تا این که به اصرار مدیر برنامه هایش، به نوشتن رمان روی آورد.رمان های پرتعلیق این نویسنده به موفقیت های زیادی دست یافت و تا سال...
نکوداشت های کتاب پدر به شکار رفته
Clark, known rightly as the Queen of Suspense, performs her usual magic.
کلارک که به ملکه ی تعلیق مشهور است مثل همیشه جادوگری می کند.
Richmond Times-Dispatch

With unexpected plot twists, interesting characters, and a crisp narrative, Mary Higgins Clark once again spins literary magic
با پیچ های غیر منتظره ی داستانی، شخصیت های دوست داشتنی و روایتی واضح کلارک بار دیگر جادویی ادبی می کند.
Tucson Citizen

The cast of characters is large, and each member is distinctly drawn in the way that only Mary Higgins Clark can create ‘real’ people on the page.
شخصیت های خیلی زیادی دارد و هر کدام به شیوه ی مجزایی طراحی شده اند که فقط کلارک می تواند شخصیت واقعی روی کاغذ بیافریند.
Bookreporter

قسمت هایی از کتاب پدر به شکار رفته (لذت متن)
کیت کانلی امیدوار بود بتواند بی قراری و اضطرابی را که در مورد قرارملاقات قبل از سحر با گاس در موزه ی مجتمع کارگاه حس می کرد، پنهان کند. او شام را با پدرش و آخرین دوست دخترش در کافه ی جدید و مدرنی به نام زون در بخش شرقی منهتن خورده و در طول صرف پیش غذا به گفتگوهای ساده ای که معمولا به راحتی هنگام روبه رو شدن با کسانی بر زبانش جاری می شد که عنوان طعم لحظات را برای آنان انتخاب کرده بود، مشغول شده بود.

کیت به گونه ای تمسخرآمیز فکر کرده بود که این دختر از دیگران احمق تر است. پدرش که کیت به خواسته ی خودش او را داگ صدا می زد، آن شب مثل همیشه خوش مشرب و دوست داشتنی بود، هرچند تا حدودی ساکت به نظر می رسید. کیت در طول شام نزد خود اعتراف کرد که پدرش را مانند یکی از داوران برنامه های مسابقات تلویزیونی مورد قضاوت قرار داده است.

او مردی جذاب و تقریبا شصت ساله بود و کیت اعتقاد داشت پدرش شباهت زیادی به هنرپیشه ی افسانه ای گریگوری پک دارد ولی به خود یادآوری کرد بسیاری از افراد همسن او درکی واقعی از این مقایسه ندارند، مگر اینکه مثل او عاشق فیلم های کلاسیک باشند. و بالاخره از خود پرسید آیا اینکه پای گاس را به ماجرا کشیده بود، اشتباه بود؟