کتاب پرایس اکشن

Trading Price Action Reversals
بازگشت ها
  • 10 % تخفیف
    590,000 | 531,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: چالش چالش
    نویسنده:
کد کتاب : 75755
مترجم :
شابک : 978-6226017817
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 646
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب پرایس اکشن اثر ال بروکس

راهنمای دقیق برای سود بردن از تغییر روند با استفاده از تحلیل تکنیکال پرایس اکشن
کلید موفقیت یک معامله گر، یافتن سیستمی است که کار کند و به آن پایبند باشد. نویسنده آل بروکس این کار را انجام داده است. او با ساده کردن سیستم معاملاتی خود و معامله با نمودارهای قیمت فقط 5 دقیقه ای راهی برای کسب سود بدون توجه به جهت بازار یا شرایط اقتصادی پیدا کرده است. اولین کتاب او، Reading Price Charts Bar by Bar، بررسی آموزنده‌ای از سیستم او ارائه کرد، اما به او اجازه نداد که وارد پیچ و مهره‌های واقعی این رویکرد شود. اکنون، با این سری جدید از کتاب ها، بروکس شما را گام به گام در کل فرآیند هدایت می کند.
این سه سری کتاب با تقسیم کردن سیستم معاملاتی او به ساده‌ترین قطعات آن: پیگی‌بک نهادی یا معاملات روند، محدوده‌های معاملاتی، و انتقال یا معکوس‌ها (تمرکز این کتاب)، دسترسی به روش‌شناسی موفق بروکس را ارائه می‌دهد. معکوس‌های معامله قیمت انواع مختلفی از معکوس‌ها را که در بازارهای امروزی یافت می‌شوند نشان می‌دهد و سپس برای بحث درباره ویژگی‌های خاص این معکوس‌ها وقت صرف می‌کند تا بتوانید از آنها در تلاش‌های معاملاتی روزمره خود استفاده کنید. در حالی که تجزیه و تحلیل پرایس اکشن در تمام تایم فریم ها کار می کند، تکنیک های مختلفی وجود دارد که می توانید در معاملات روزانه، روزانه، هفتگی و ماهانه از آنها استفاده کنید. این موضوع، در میان بسیاری از مسائل دیگر، در سراسر این صفحات نیز مورد توجه قرار گرفته است.
این کتاب:
بینش هایی در مورد نحوه مدیریت نوسانات و معکوس های شدید ارائه می دهد
مفهوم استفاده از گزینه ها در هنگام معامله نمودارهای خاص را پوشش می دهد
بررسی می کند که چگونه می توان با احساساتی که همراه با معامله گری به وجود می آید مقابله کرد
اگر به دنبال استفاده حداکثری از زمان خود در بازارهای امروزی هستید، بینش معاملاتی موجود در پرایس اکشن به شما در دستیابی به این هدف کمک می کند.

کتاب پرایس اکشن

ال بروکس
ال بروکس یکی از همکاران تحلیل تکنیکال مجله Futures و یک معامله گر مستقل روزانه است. او بیست سال پیش با تغییر حرفه از چشم پزشکی به تجارت، به موفقیت و سودآوری مداوم به عنوان یک معامله گر رسید.
نکوداشت های کتاب پرایس اکشن
Al Brooks has written a book every day trader should read.
ال بروکس کتابی نوشته است که هر تاجری باید آن را بخواند.
Noble DraKoln

Page by page, Brooks skillfully addresses how to spot and profit from trend reversals—which offer an excellent risk-reward ratio—using the technical analysis of price action.
صفحه به صفحه، بروکس به طرز ماهرانه ای به نحوه شناسایی و سود بردن از تغییر روندها می پردازد - که نسبت ریسک به پاداش عالی را ارائه می دهد - با استفاده از تجزیه و تحلیل تکنیکال پرایس اکشن.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب پرایس اکشن (لذت متن)