کتاب آسیب شناسی روانی (جلد 1)

Abnormal Psychology
کد کتاب : 75757
مترجم :
شابک : 978-9648345940
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 25
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آسیب شناسی روانی (جلد 1) اثر ریچارد پی هالجین

دیدگاه‌های بالینی درباره اختلالات روانی ریچارد هالجین و سوزان کراس ویتبورن، جنبه انسانی آسیب‌شناسی روانی را به دانشجویان نشان می دهد. از طریق استفاده گسترده از موردپژوهی‌های بالینی، و زندگینامه ها در بخش داستان‌های واقعی، تصاویری زنده از اختلالات روانی به دانشجویان ارائه شده است. این کتاب با استفاده از مدل زیستی- روانی- اجتماعی، رویکرد یکپارچه خود را به درمان حفظ می کند و کل گیری اختلالات روانی در طول عمر را تأیید می نماید.
این کتاب در دو جلد به زبان فارسی ترجمه شده است که هم با آسیب‌شناسی روانی ۱ و ۲ به طور مجزا در رشته روان‌شناسی سازگار باشد و هم اینکه دانشجویان رشته های دیگر که فقط یک درس آسیب‌شناسی روانی دارند بتوانند از یک جلد آن بهره‌مند شوند.

کتاب آسیب شناسی روانی (جلد 1)

ریچارد پی هالجین
پروفسور هالگین دکترای خود را از دانشگاه فوردهام دریافت کرد و یک فلوشیپ 3 ساله را در بخش روانپزشکی در بیمارستان نیویورک - مرکز پزشکی کورنل، قبل از پیوستن به هیئت علمی دانشگاه ماساچوست در سال 1977 به پایان رساند. او عضو هیئت مدیره است. روانشناس بالینی معتبر و بیش از دو دهه تجربه بالینی، نظارتی و مشاوره ای داشته است. در دانشگاه ماساچوست، دوره او در روانشناسی غیرعادی یکی از محبوب ترین پیشنهادات در محوطه دانشگاه است که بیش از 500 دانشجو را در هر ترم جذب می کند. وی در سال های اخیر این دوره را در کا...
دسته بندی های کتاب آسیب شناسی روانی (جلد 1)