کتاب جاسوسان شهر

City Spies
کد کتاب : 100645
مترجم :
شابک : 978-6004615488
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

شبکه جهانی جاسوسان
City Spies
(عملیات پاریس)
کد کتاب : 75847
مترجم :
شابک : 978-6229834213
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 266
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

شبکه ی جهانی جاسوسان 4
City of the dead
عملیات شهر مردگان
کد کتاب : 135169
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6225280649‬‬
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شبکه جهانی جاسوسان اثر جیمز پونتی

کتاب «شبکه جهانی جاسوسان» رمانی نوشته «جیمز پونتی» است که اولین بار در سال 2020 انتشار یافت. «سارا مارتینز» به خاطر هک کردن بخشی از سیستم کامپیوتری شهر نیویورک برای برملا کردن بدرفتاری ها و بی رحمی های ناپدری و نامادری اش، ممکن است به زندان محکوم شود. اما مردی اسرارآمیز که خود را «مادر» می نامد، از راه می رسد و نقش وکیل «سارا» را بر عهده می گیرد. او قاضی را مجاب می کند که سرپرستی «سارا» را به او بسپارند، و سپس انتخابی را به «سارا» ارائه می کند: حضور در مدرسه ای شبانه روزی در بریتانیا، یا پیوستن به سرویس اطلاعات مخفی. «سارا» طی چند روز مشغول آموزش دیدن برای مأموریتی مخفی به همراه بهترین گروه از جاسوسان بریتانیا می شود—افرادی که همگی کمتر از 16 سال دارند. اکنون «سارا» باید از دانش شگفت انگیز خود در مورد کامپیوترها استفاده کند تا جلوی دشمنی مرموز را بگیرد که قصد دارد به نشستی در پاریس حمله کند.

کتاب شبکه جهانی جاسوسان


ویژگی های کتاب شبکه جهانی جاسوسان

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

جیمز پونتی
جیمز پونتی نویسنده پرفروش نیویورک تایمز از سه سری کتاب درجه متوسط است: جاسوسان شهر کاملاً جدید، درباره یک تیم بعید متشکل از پنج کودک از سراسر جهان که یک تیم جاسوسی نخبه MI6 را تشکیل می دهند. FRAMED برنده جایزه ادگار! سریال درباره یک جفت توئین شرلوکی که معماها را در واشنگتن دی سی حل می کنند. و سه گانه DEAD CITY، درباره یک جامعه مخفی است که مردگان زنده زیر منهتن را اداره می کند.
نکوداشت های کتاب شبکه جهانی جاسوسان
An action-packed spy novel with an enjoyable amount of suspense.
یک رمان جاسوسی پرحادثه با میزانی لذت بخش از تعلیق.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Ingeniously plotted.
با پیرنگی مبتکرانه.
People People

A cinematic and well-crafted start to a new spy series.
آغازی سینمایی و خوش-ساخت بر یک مجموعه داستان جاسوسی جدید.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب شبکه جهانی جاسوسان (لذت متن)
یک قیچی آهنبر برای زنجیر حصار و یک قفل گشا برای در اصلی با خودش آورده بود و به این ترتیب در کمتر از نود ثانیه توانست وارد شود. فضای کارخانه پر بود از لاشه های به جا مانده از دستگاه های قدیمی و «مادر» را یاد نمایشگاه اسکلت دایناسورها در موزه تاریخ طبیعی می انداخت. کنار یک دیوار پر بود از گونی های بزرگ شکر که موش ها مدت ها پیش خدمتشان رسیده بودند.

وقتی نور چراغ قوه اش را روی زمین آخرین اتاق چرخاند، چشمش افتاد به بالش و پتویی که مثل رختخواب روی زمین پهن شده بودند. کنارشان ردیفی کتاب، مرتب و منظم کنار دیوار چیده شده بود. نشست و انگشتش را روی شیرازه کتاب ها کشید. بعضی هایشان انگلیسی بودند و بعضی دیگر فرانسوی. وقتی دید بر اساس حرف اول نویسنده چیده شده اند، لبخندی بر لبش نشست.

چراغ مطالعه کنار بالش را روشن کرد و گوشه اتاق از نوری زردرنگ پر شد. اینجا بود که از پشت سرش صدای خش خش شنید. چرخید و ایستاد. انتظار داشت با فردی مهاجم یا جانوری جونده رو به رو شود؛ اما فقط پسری را دید که پشت میزی افتاده، چمباتمه زده بود.