کتاب آن شو که هستی

Become What You Are
کد کتاب : 76204
مترجم :
شابک : 978-6222901110
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 204
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1955
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

همان شو که هستی
Become What You Are
  • 15 % تخفیف
    195,000 | 165,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: فلسفه فلسفه
    نویسنده:
کد کتاب : 95749
مترجم :
شابک : 978-6227857139
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1955
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب آن شو که هستی اثر آلن واتس

محقق برجسته ذن بودایی و نویسنده کتاب «حکمت ناامنی» از تائوئیسم، مسیحیت و سایر ادیان جهانی استفاده می کند تا معضل جستجوی خود واقعی خود را کشف کند.
آلن واتس در این مجموعه نوشته‌ها، شامل 9 فصل جدید که قبلا به شکل کتاب در دسترس نبوده است، هوش، بازیگوشی اندیشه و سادگی زبان را به نمایش می‌گذارد که او را به عنوان مفسر تفکر شرقی برای غربی‌ها بسیار محبوب کرده است. او از انواع سنت‌های دینی استفاده می‌کند و موضوعاتی مانند چالش دیدن زندگی «همان‌طور که هست»، رویکرد تائوئیستی به زندگی هماهنگ، محدودیت‌های زبان در مواجهه با حقیقت معنوی وصف ناپذیر، و نمادگرایی روان‌شناختی را پوشش می‌دهد. تفکر مسیحی فقط در همین لحظه وجود دارد و در این لحظه بی نهایت و ابدی است. برای لحظه حال بی نهایت کوچک است. قبل از اینکه بتوانیم آن را اندازه گیری کنیم، از بین رفته است، و با این حال برای همیشه وجود دارد. شما ممکن است باور کنید که با زندگی و اکنون ابدی آن سازگار نیستید. اما شما نمی توانید باشید، زیرا شما زندگی هستید و اکنون وجود دارید. از آن چیزی شوید که هستید
واتس در این مجموعه نوشته‌ها، شامل نه فصل جدید که قبلا به شکل کتاب در دسترس نبوده است، هوش، بازیگوشی فکر و سادگی زبان را به نمایش می‌گذارد که او را به عنوان مفسر تفکر شرقی برای غربی‌ها بسیار محبوب کرده است. او از انواع سنت‌های دینی استفاده می‌کند و موضوعاتی مانند چالش دیدن زندگی همانطور که هست، رویکرد تائوئیستی به زندگی هماهنگ، محدودیت‌های زبان در مواجهه با حقیقت معنوی وصف ناپذیر، و نمادهای روانشناختی اندیشه مسیحی

کتاب آن شو که هستی

آلن واتس
آلن ویلسون واتس (Alan Wilson Watts) فیلسوف ، نویسنده ، عارف و سخنران بریتانیایی-آمریکایی بود. بیشتر صحبت‌های او پیرامون عرفان شرقی، مدیتیشن و ذن بود.وی متولد چیزلهورست انگلیس است و در سال 1938 به ایالات متحده نقل مکان کرد و آموزش ذن را در نیویورک آغاز کرد. وی مدرک کارشناسی ارشد الهیات را از حوزه علمیه سیبری-وسترن دریافت کرد و در سال 1945 کشیش اسقفی شد. واتس در سال 1950 وزارت را ترک کرد و به کالیفرنیا نقل مکان کرد، و در آنجا به عضویت هیئت علمی آکادمی مطالعات آسیایی آمریکا درآمد.
قسمت هایی از کتاب آن شو که هستی (لذت متن)
"زندگی فقط در همین لحظه وجود دارد، و در این لحظه بی نهایت و ابدی است. زیرا لحظه حال بی نهایت کوچک است؛ قبل از اینکه بتوانیم آن را اندازه گیری کنیم، از بین رفته است، و با این حال برای همیشه وجود دارد... ممکن است خودتان باور کنید. با زندگی و اکنون ابدی آن هماهنگ نیست، اما شما نمی توانید باشید، زیرا شما زندگی هستید و اکنون وجود دارید."