کتاب شیوع طاعون سایه

Grip of the Shadow Plague
پنج گانه افسانه 3
کد کتاب : 76322
مترجم :
شابک : 978-9645668714
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 476
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

نامزد جایزه ویتنی سال 2008

برنده جایزه AML سال 2008

معرفی کتاب شیوع طاعون سایه اثر براندون مال

آشیانه افسانه بار دیگر در خطر است: نیروی نامرئی نور موجودات جادویی پناهگاه را می‌بلعد و آنها را به موجوداتی خبیث و تاریک تبدیل می‌کند. ست خیلی زود از این موضوع مطلع می‌شود، ولی طاعون سایه به‌سرعت در حال گسترش است. فرصت کمی تا سقوط پناهگاه باقی مانده است و سورنسون‌ها به کمک نیاز دارند؛ اما به چه کسی می‌توانند اعتماد کنند؟
توصیه‌های اسفینکس همیشه عاقلانه بوده است، ولی آیا او یک خائن است؟
ممکن است ونسا - که در جعبه خاموش محبوس است - اطلاعات به‌درد بخوری داشته باشد، اما آیا می‌توانند به او اعتماد کنند؟
در همین حال کندرا و چندتن از اعضای شوالیه‌های سحرگاه به یک پناهگاه دور سفر می‌کنند تا یکی دیگر از ابزارهای پنهان را به دست بیاورند. آیا انجمن ستاره‌ی مغرب زودتر از آنها به ابزار دست پیدا خواهد کرد؟ آیا طاعون سایه تمام نور آشیانه افسانه را خاموش خواهد کرد؟

کتاب شیوع طاعون سایه

براندون مال
براندون مال یک نویسنده آمریکایی است که به خاطر سریال های فانتزی کودکانش، Fablehaven و همچنین Dragonwatch ، Candy Shop War ، مثلث Beyonders و سریال Five Kingdoms شناخته می شود. او همچنین سریال Spirit Animals را آغاز کرد.او از J. R. R. Tolkien ، C. S. Lewis و J. K. Rowling الهام گرفته است.براندون مال به دبستان دابلو در کلیتون، کالیفرنیا، ایالات متحدهرفت. سپس به عنوان دانش آموز در مدرسه میانه Pine Hollow شرکت کرد و سپس در Clayton Valley شرکت کرد. وی در حال حاضر در آلپ، یوتا زندگی می کند و فارغ ا...