کتاب قدرت همزمانی

The power of coincidence
زندگی چگونه آن چیزی را به ما نشان می دهد که باید بدانیم
کد کتاب : 76370
مترجم : محمد مهدی کهربی
شابک : 978-6009761760‬‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب قدرت همزمانی اثر دیوید ریکو

روان‌درمانگر و نویسنده کتاب پنج چیزی که نمی‌توانیم تغییر دهیم بررسی می‌کند که چگونه رویدادهای غیرمنتظره می‌توانند به ما کمک کنند مسیر را پیدا کنیم، خودمان را درک کنیم و پتانسیل‌هایمان را برآورده کنیم.

تصادفات معنادار و ارتباطات غافلگیرکننده همیشه در زندگی روزمره ما اتفاق می‌افتد، با این حال اغلب درک نمی‌کنیم که چگونه می‌توانند ما را راهنمایی کنند، هشدار دهند و ما را در مسیر زندگی‌مان تأیید کنند. این کتاب بررسی می کند که تصادف معنادار در زندگی روزمره ما، در روابط صمیمی و در تلاش های خلاقانه ما چگونه عمل می کند.

قدرت همزمانی به شما کمک می کند: مجموعه ای از اتفاقات مشابه را تفسیر کنید، خود را در برابر نیروهای کمک کننده در اطراف خود باز کنید، درک کنید که چگونه رویاهای شما می توانند شما را در رویدادهای زندگی راهنمایی کنند، از تخیل خلاق خود در انتخاب های زندگی استفاده کنید - و مطابق با عمیق ترین زندگی خود زندگی کنید. نیازها و آرزوهایی که با تصادفات معنادار برای شما آشکار شده است. نویسنده این کتاب را که در ابتدا با عنوان معجزات غیرمنتظره منتشر شد، برای این نسخه به طور کامل اصلاح و به روز کرد.

کتاب قدرت همزمانی

دیوید ریکو
دیوید ریکو، دکترای پزشکی ، (متولد: 14 ژانویه 1940) روان درمانگر، معلم، نویسنده و مسئول کارگاه است که در کارهایش بر مزایای ذهن آگاهی و مهربانی در رشد شخصی و بهزیستی عاطفی تأکید دارد. او نویسنده کتابهای متعددی از جمله چگونگی بزرگسال بودن در روابط و پنج چیز قابل تغییر نیستیم.
دسته بندی های کتاب قدرت همزمانی
نکوداشت های کتاب قدرت همزمانی
Lucid, thought-provoking, and illuminating.
شفاف، تامل برانگیز و روشنگر.
Martha Beck

As useful a self-help book as one is likely to find.
به همان اندازه مفید که یک کتاب خودیاری می تواند باشد.
Huston Smith

قسمت هایی از کتاب قدرت همزمانی (لذت متن)
وقتی ما آماده یادگیری هستیم، معلم نمایان می شود. این همان همزمانی است و در زندگی یا همزمان با مرگ رخ می دهد. گاهی فردی که قبلا یا به تازگی فوت کرده است، بارها و بارها در طول هفته تصویرش در ذهن ما نقش می بندد. این می تواند بدین معنی باشد که مفهوم آن فرد در زندگی ما به شیوه ای متقاعدکننده نمایان می شود. شاید ما چیزی از آن فرد یاد گرفته بودیم و اکنون لازم است آن را به خاطر بیاوریم. این نیز نوع دیگری از همزمانی است. وقتی زمان آن رسیده باشد که به هدایت و آموزش نیاز داشته باشیم یا لازم باشد به بینش عمیقی در مورد خود دست یابیم، چهره ی معلم ظاهر می شود. این حتی ممکن است زمانی باشد که از کسی که نگرش وی مطابق با جهان بینی ماست درخواست می کنیم که هدایتگر و مرشد ما باشد.