کتاب برنامه ریزی معامله گری

Trading planning
کد کتاب : 76472
شابک : ‏‫‭978-6227775174‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 78
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب برنامه ریزی معامله گری اثر علی نجفی زاده

کتاب "برنامه ریزی معامله گری" به خوبی نشان می دهد که چرا یک فرد موفق در معاملات خود باید به صورت مدون و دقیق برنامه ریزی داشته باشد و طبق همان برنامه با پشتکار پیش برود. بارها اتفاق افتاده است که ایده های ناب و جسورانه تنها به علت سردرگمی فرد و یا اعضای یک گروه اصطلاحا تلف شده است. این کتاب به شما کمک می کند تا از دریچه متفاوتی موضوع معامله گری را دنبال کنید. کتاب حاضر توسط "علی نجفی زاده" نوشته شده است. این کتاب در شش فصل ارائه شده است. در فصل اول به جایگاه نظم و انضباط و تحلیل تکنیکال در دنیای معامله‌گری پرداخته شده است. در این فصل به اهمیت روانشناسی شخصی در دنیای معامله‌گری همراه با مثال پرداخته‌ شده است. فصل اول کتاب با ارائه هشت درس کاربردی و عملی سعی می‌کند خواننده را متقاعد کند که دلیل عدم موفقیت در بازار چیست تا برای رفع آن دست به کار شوید.
در فصل دوم و سوم با مثال به نحوه ثبت عادات و معاملات پرداخته شده است. این فصل به گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید به راحتی از شکست‌ها، عادت‌های اشتباه را به طور عملی و علمی یاد بگیرید و در نهایت از آن در جهت رشد سرمایه خود استفاده کنید.
فصل چهارم و پنجم همان قطعه گمشده پازلی است که مدت‌هاست به دنبال آن هستید. با ذکر نمونه و نحوه ثبت معاملات و همچنین نحوه بررسی نتایج آماده، نگاهی متفاوت به بازار خواهیم داشت.

کتاب برنامه ریزی معامله گری

علی نجفی زاده
من علی نجفی زاده متولد تیر ماه سال 1365 در تهران هستم.سال تولد من ببر است و واقعا این رفتار ببرگونه را در خودم میبینم و جالبه که یک ببر تیر ماهی اهل هنر هستم… از همان کودکی علاقه شدیدی به هنر داشتم و این علاقه با نقاشی و عکاسی با دوربین قدیمی، رسید به جایی که اولین دوربین خونگی را خریداری کردیم، دنیای من همونجا تغییر کرد و من با سرعت بیشتری به سمت سینما حرکت کردم و از سن 17 سالگی در مسیر یادگیری سینما بودم ولی در سن 20 سالگی از سینمای ایران و سیاست های آن زده شدم و به سمت هنری های تصوی...
قسمت هایی از کتاب برنامه ریزی معامله گری (لذت متن)
شاید این سخن که: شما خواننده عزیز حتی اگر بدون آشنایی چندان با تحلیل تکنیکال و هم زمان با آموزش های این کتاب حرکت کنید هیچ گاه در بازارهای مالی، کل سرمایه خود را نه تنها از دست نخواهید داد بلکه در دراز مدت به سود هم خواهید رسید، ادعای کذبی نباشد. نکته جالب اینجاست اگر استاد تمام تحلیل تکنیکال هم باشید در بازارهای مالی احتمال برد شما تنها ۶۰ درصد خواهد بود و ۴۰ درصد بازنده خواهید بود. پس به راستی قطعه گمشده پازل موفقیت در بازارهای مالی کجاست؟ ما در این کتاب به دنبال یافتن این قطعه گمشده هستیم. اگر در یک کلمه بگویم این قطعه انضباط است؛ آیا باور می کنید؟ انضباطی که در درون ماست ولی در بیرون دنبال آن هستیم. در کتاب کتاب برنامه ریزی معامله گری سعی شده است نظم و انضباط در بازارهای مالی به گونه ای آموزش داده شود تا بازارهای مالی را به گونه ای درک کنید که بتواند به عنوان یک شغل دائمی برای شما باشد.