کتاب اقیانوس ذهن

Ocean of Mind
کد کتاب : 76474
شابک : ‏‫‭978-6227775181‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 311
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اقیانوس ذهن اثر زینب آذریان

معامله‌گری از بسیاری جهات استعاره‌ای از زندگی است. مملو از حالات احساسی پیچده است. جای تعجب نیست که معامله‌گری یکی از دشوارترین و در عین حال ساده‌ترین مشاغل محسوب می‌شود.
تقریبا همه معامله‌گران با مشکلات مشابهی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. فقط معامله‌گران موفق ابن مشکلات را بهتر مدیریت می‌کنند. معامله‌گری حرفه‌ای، بیشتر از آنکه مهارت‌های تکنیکی نیاز داشته‌باشد، مستلزم توسعه، پرورش و اصلاح عادات، الگوهای فکری و نگرش‌های خلاقانه است‌. اما از آنجا که باورها و الگوهای قدیمی عمیقا در ما ریشه دوانده‌اند، این فرآیند تغییر، فرآیندی دشوار و غیر قابل پیش‌بینی است. از این رو باید مغز خود را هک کنید تا بتوانید بر موانع روانی که شما را عقب نگه می‌دارند و بر نحوه معامله‌گری‌تان تاثیر می‌گذارند غلبه کنید.
‌کتاب اقیانوس ذهن از دو بخش تشکیل شده که بخش اول بر نقطه تلاقی درمان‌های شناختی رفتاری نسل سوم و روانشناسی بودایی متمرکز است و در نهایت به تاثیر ذن بر معامله‌گری می‌پردازد. بخش دوم بر تکنیک‌های برنامه‌ریزی عصبی_کلامی و هیپنوتیزم درمانی تمرکز دارد.
کتاب اقیانوس ذهن در ۸ فصل و ۳۱۱ صفحه توسط زینب آذریان نگاشته شده است. این کتاب رویکردهایی را ارائه می‌دهد که می‌توانید با آن‌ها مغز خود را هک کنید تا تصمیماتی درست بگیرید و بر موانع روانی که شما را عقب نگه می‌دارند و بر نحوه معامله گری شما تاثیر می‌گذارند، غلبه کنید. در کتاب تکنیک های کلیدی برای ذهن شما فراهم شده است که بخش مفیدی از استراتژی های سرمایه گذاری شما می‌شود.

کتاب اقیانوس ذهن