کتاب عاشقی با حال و هوای پشه های لهیده

Aashegh Ba Hal ...
کد کتاب : 76772
شابک : 978-6005639360
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1393
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب عاشقی با حال و هوای پشه های لهیده اثر حمید اباذری

مردی پس از شکست در اولین تجربه عاشقیت و شنیدن جواب رد از دلدار، فرسنگ‌ها از شهر خود دور می‌شود تا از این ماجرا دل بکند. او که حالا متأهل شده هرازگاهی با یاد عشق اولیه خود خیالبافی می‌کند. دخترک گاهی زمانی که گردوغبار می‌شود در فضایی رویا گونه به سراغش می‌آید و از او بازخواست می‌کند که چرا هنوز به یاد من هستی و در خیالت با من زندگی می‌کنی.

دیگر داستان‌های این مجموعه «آنا» داستان زنی اجتماعی و پر شور، «تکیه‌ام سال‌هاست به کنار است»، «حافظه اول: حافظهدوم»، «سونات ارس»، «شطحیات عاشقانه مستعدترین مجرد قرن» و «کودکانه» هستند.

کتاب عاشقی با حال و هوای پشه های لهیده

حمید اباذری
نوزده اسفند سال ۱۳۵۹ در اصفهان بدنیا آمدم. در شهرهای زیادی زندگی کرده‌ام اما بیشتر از همه در دزفول. دانشگاه در رشته ارتباطات هوانوردی قبول شدم و بعد از تمام شدن درسم ۱۶ سال در فرودگاه آبادان مشغول به کار بودم. چند ماهی هم هست به تهران منتقل شده‌ام و در اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور مشغول به کارم. نوشتن را سال ۸۷ شروع کردم و اولین اثرم مجموعه داستان «خائن دوجانبه» در انتشارات سروش سال ۹۰ چاپ و نامزد کتاب سال شد.«هوشا در جستجوی...
قسمت هایی از کتاب عاشقی با حال و هوای پشه های لهیده (لذت متن)
تا پا به ایوان گذاشت نفسش سنگین شد و دم اول بینی اش را سوزاند. یک لایه خاک روی همه چیز نشسته بود. کفش ها، جاکفشی ها، دوچرخه به پهلو افتاده پسرش کف ایوان و ... . انگار که خاک مرده روی همه چیز پاشیده باشند. کاری که مرد تا قبل از آمدن به این نقطه از کشور فکر می کرد فقط از عهده تاریکی بر می آید. شاید هر دو از یک جنس باشند.