کتاب مجموعه به من بگو خدا کیست؟ (2زبانه)

TELL ME WHO GOD IS?
کد کتاب : 76830
شابک : 978-9642022250
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 108
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : زرکوب
زبان کتاب : فارسی و انگلیسی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مجموعه به من بگو خدا کیست؟ (2زبانه) اثر غلامرضا حیدری ابهری

مجموعه «به من بگو خدا کیست؟» برای آشنا ساختن کودکان با موضوع ایمان به خدا نگاشته شده است. این مجموعه با ارائه‌ی یک دوره خداشناسی متناسب با ذهن و ظرفیت کودک، به تقویت تربیت دینی می پردازد و بر دریافت‌های توحیدی و فطری او که هنوز با شبهه‌ها و اندیشه‌های ناپاک آلوده نگشته است تاکید می کند.
این کتاب شمل 100 متن و 100 تصویر است که با هدف آشنا شدن کودکان با خدا نوشته شده است. این مجموعه تا کنون به هشت زبان زنده دنیا منتشر شده و در تمام این زبان‌ها با استقبال گسترده مخاطبان رو به رو شده است.
از ویژگی‌های بارز این مجموعه، علاوه بر دوزبانه بودن آن می‌توان به اپلیکیشن واقعیت افزوده آن اشاره نمود که تمام 100 تصویر این کتاب را در قالب انیمیشن‌های بسیار جذاب، پازل و تصاویر مخصوص رنگ‌آمیزی در خود جای داده است و مکمل بسیار خوبی برای این کتاب به شمار می‌رود.

کتاب مجموعه به من بگو خدا کیست؟ (2زبانه)

غلامرضا حیدری ابهری
غلامرضا حیدری ابهری، (زاده ۱ فروردین ۱۳۴۸ در تهران نویسنده و محقق در حوزه تعلیم و تربیت کودکان است.او تحصیلات دوره ابتدایی و راهنمایی را در تهران گذراند. به خاطر علاقه به علوم دینی، تحصیلات دورة دبیرستان را نیمه تمام رها کرد و به شهر قم رفت. در حوزه علمیه قم، تحصیل علوم دینی را آغاز کرد و از اساتید بزرگ حوزه بهره برد. وی سه سال نیز در مرکز فرهنگ و معارف قرآن به سؤالات کتبی دانش‌آموزان پاسخ می‌داد و سه سال با دارالحدیث همکاری می‌کرده‌است. غلامرضا حیدری ابهری، از سال ۱۳۸۶ در...