کتاب آتش پنهان

A Slow Fire Burning
کد کتاب : 76850
مترجم :
شابک : 978-6003840812
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین داستان تریلر گودریدز سال 2021

«پائولا هاکینز» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب آتش پنهان اثر پائولا هاوکینز

کتاب «آتش پنهان» رمانی نوشته «پائولا هاکینز» است که اولین بار در سال 2021 منتشر شد. سوال اصلی این است که چه کسی پسری 23 ساله به نام «دنیل» را در قایقش به قتل رسانده، اما خیلی زود مشخص می شود مادر «دنیل» فقط چند هفته پیش جانش را از دست داده و چند سال پیش نیز، پسرعمویش از جایی سقوط کرده و از دنیا رفته است. انگار مرگ نابهنگام در این خانواده، ارثی است. «لورا» زن جوانی است که در آخرین شبی که «دنیل» زنده بود، در حالی که لکه های خون روی دهان و لباس هایش وجود داشت، هنگام فرار از قایق «دنیل» دیده شد. «لورا» که به خاطر سانحه ای در دوران کودکی دچار معلولیت جسمی و روانی است، آنقدر به سوءتفاهم ها و اتهام های نادرست نسبت به خودش عادت کرده که وقتی به اتهام قتل «دنیل» به سراغش می روند، اصلا تعجب نمی کند. او اما تردیدی ندارد که مرتکب این قتل نشده است.

کتاب آتش پنهان

پائولا هاوکینز
پائولا هاوکینز، زاده ی ۲۶ اوت ۱۹۷۲، نویسنده ی بریتانیایی است که به خاطر رمان پرفروش دختری در قطار شناخته شده است.هاوکینز در کشور زیمبابوه در شهر هراره به دنیا آمد و در آنجا بزرگ شد. پدرش استاد اقتصاد و روزنامه نگار مالی بود. پائولا در سال ۱۹۸۹ در سن هفده سالگی به لندن رفت، بعدها در دانشگاه آکسفورد لندن، فلسفه، سیاست و اقتصاد خواند. به عنوان روزنامه نگار و گزارشگر مالی در نشریه ی تایمز و در تعدادی از موسسات انتشاراتی کار کرد و کتابی از توصیه های مالی برای زنان به نام «الهه ی پول» نوشت.هاوکینز ...
نکوداشت های کتاب آتش پنهان
A twist-laden, satisfying story.
داستانی پر پیچ و خم، و رضایت بخش.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Deep, intelligent and intensely human.
ژرف، هوشمندانه، و فوق العاده انسانی.
Lee Child

A gripping, twisting story of deceit, murder, and revenge.
داستانی گیرا و پر پیچ و خم درباره فریب، قتل، و انتقام.
Penguin Random House Penguin Random House

قسمت هایی از کتاب آتش پنهان (لذت متن)
همه چیز مادی است. و کمدی مساوی است با تراژدی به علاوه زمان. همین را می گویند، نه؟

حوادث همیشه اتفاق می افتند، به خصوص برای مست ها، اما برای یک مادر و پسر؟ در فاصله ای هشت هفته ای؟ در داستان ها چنین چیزی هیچ وقت رقم نمی خورد.

آنجا، در خیالش، تمام چیزی بود که «آیرین» از آن هراس داشت-این که ببیند به کلیشه ای از سالخوردگی تقلیل یافته، آدمی بدون قدرت، بدون امید یا آینده یا هدف، که در تنهایی روی صندلی راحتی با پتویی بر زانوهایش نشسته است، در اتاق انتظار مرگ.