کتاب مثل یک قهرمان فکر کن

Think like a champion
کد کتاب : 7736
مترجم :
شابک : 978-6007720684
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مثل یک قهرمان فکر کن اثر دونالد ترامپ

. چه کسی بهتر از « دونالد ترامپ » نویسنده کتاب « مثل یک قهرمان فکر کن » ، شناخته شده ترین کارآفرین آمریکا ، به رهبران مشتاق مشاوره می دهد؟ ابتدایی ترین استراتژی ها ، اصول و افکار ترامپ در اینجا برای هدیه ای مناسب برای جیب یک رئیس جوان ، خلاصه می شود.
« دونالد ترامپ » در مقاله هایی که استراتژی های پیروزی و اهداف والای او را نشان می دهد ، نظرات خود را در مورد زندگی ، شخصی و شغلی به اشتراک می گذارد. ترامپ با پیشگفتار رابرت کیوساکی ، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بیچاره ، جلد "یاد بگیرید روی پاها فکر کنید" ، "آن را کوتاه ، سریع و مستقیم نگه دارید" ، "زمانهایی وجود دارد که باید حرکت کنید" و "چگونه" ثروتمند شوید.

نقل قول های خوب از این کتاب: "بدترین اتفاقات در تاریخ اتفاق افتاده است که مردم دیگر از خود فکر می کنند و به حرف های دیگران گوش می دهند و حتی بدتر از آن ، دیگران را دنبال می کنند. این همان چیزی است که دیکتاتورها را به وجود می آورد. "

این یک هدیه درجه یک و عالی است ... یا برای هر کسی که موفقیت آن برای شما مهم میباشد و چشم انداز روشنی از اهداف خود در زندگی تجاری و شخصی داشته باشد.

کتاب مثل یک قهرمان فکر کن

دونالد ترامپ
دونالد جان ترامپ (به انگلیسی: Donald John Trump) (زاده ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ میلادی) چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است. وی پیش از ورود به سیاست کارآفرین و یک چهرهٔ تلویزیونی بود. ترامپ، متولد و بزرگ شدهٔ بخش کویینز نیویورک است. وی در سال ۱۹۶۸ با مدرک کارشناسی اقتصاد از مدرسهٔ وارتون دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل شده است. او به مدت ۴۵ سال ریاست سازمان ترامپ را بر عهده داشت، شرکت ساخت وساز املاک که مادربزرگ پدریش بنیان گذار آن بود. فعالیت او متمرکز بر ساختن و نوسازی برج های تجاری، هتل ها...
قسمت هایی از کتاب مثل یک قهرمان فکر کن (لذت متن)
مثل یک قهرمان فکر کنه نمونه ای از این نوع رویکرد به زندگی و کار است. در برخورد با هر ناله ای، اول از همه در مورد آن فکر می کنم توضیحاش میدهم و بعلت آن را تبدیل می کنم به یک فرمول، فرمولی که می تواند در حد یک مشاورهی مطمتن، برای آدم ها مفید باشد. من همیشه از گذاشتن وقت و انرژی برای واکاوی عمق بکماله و پیدا کردن یک پاسخ منحصر به فردی کارآمد برای آن لذت می برم از این که انرژی و وقت ام را بگذاریم تا به عمر یک مشکل برسم و راه حل منحصر به فرد و کارآمدی پراث یلا کتمة - حیو در دوران دانشجویی، پدر به فرد سی ترانه هر هفته برای ام نقل قولهای الهام بخش می فرستاد.