کتاب زرنگ تر از جیش و پی پی

It's You and Me Against the Pee and the Poop Too
جولیا
کد کتاب : 77437
مترجم :
شابک : 978-6004771405
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب زرنگ تر از جیش و پی پی اثر جولیا کوک

اغلب اوقات آموزش استفاده از توالت، هم برای والدین و هم برای کودک دشوار است. یکی از دغدغه‌های بزرگ تمام مادر‌ها، گرفتن پوشک از کودکان و آموزش دستشویی رفتن به آن‌هاست. کتاب «زرنگ‌تر از جیش و پی‌پی!»، یک کتاب داستانی جذاب است که در استقلال کودک و جدایی از پوشک تأثیر خوبی می‌گذارد.
راوی این کتاب، کودکی است که حالا دیگر خودش یک توالت‌روی حرفه‌ای شده است. برای همین هم توالت رفتن را به یک بازی تبدیل می‌کند و کودکان دیگر را تشویق می‌کند که در این کار، زرنگ، شجاع و سریع باشند. در این روش، بر‌اساس قانون «تو و من در مقابل جیش… من و تو در مقابل پی‌پی»، کودک و بزرگ‌تر می‌آموزند که در یک تیم هستند و باید با هم همکاری کنند تا گول نخورند و برنده‌ی رقابت با جیش و پی‌پی شوند.
خلاصه اینکه کتاب «زرنگ‌تر از جیش و پی‌پی!» به کودک یاد می‌دهد راز تبدیل شدن یک توالت‌روی حرفه‌ای در این است که تو، زرنگ‌تر از جیش و پی‌پی باشی! این کتاب هم قصه‌ای دوست‌داشتنی برای کودکان و هم راهنمایی عالی برای والدینی است که می‌خواهند کودک‌‌شان را از پوشک بگیرند.
نقاشی‌های این کتاب هم از دیگر نقاط قوت آن است. به‌دلیل اینکه مخاطب این کتاب بسیار کم سال است، تبیین بخشی از مفاهیم را نقاشی‌ها ارائه می‌دهند و متن‌ها کوتاه هستند.
کتاب «زرنگ‌تر از جیش و پی‌پی!» از جولیا کوک و لورا یانا و با ترجمه‌ی هایده عبدالحسین‌زاده است. نشر نردبان این کتاب کودک را برای کودکان ۱ تا ۳ سال با جنس گلاسه در ۳۶ صفحه به چاپ رسانده است. مطالعه این کتاب را به والدینی که دغدغه‌ی تربیت فرزندان خود را دارند توصیه می‌کنیم.

کتاب زرنگ تر از جیش و پی پی

جولیا کوک
جولیا کوک ، متولد 1964 در آمریکا ، معلم و مشاور مدرسه سابق ، کتاب هایی را برای کودکان می نویسد که به آنها اجازه می دهد در حالی که می آموزند مشکلات خود را حل کنند ، بخندند ، رفتار بهتری داشته باشند و روابط سالم برقرار کنند.