کتاب صدر اعظم

The Chancellor
کد کتاب : 77655
مترجم :
شابک : 978-6004058032
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 413
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب صدر اعظم اثر کاتی مارتون

آنگلا مرکل همیشه یک خارجی بوده است. دختر یک کشیش که در آلمان شرقی تحت کنترل شوروی بزرگ شده بود، بیست سالگی خود را به عنوان یک شیمیدان تحقیقاتی گذراند و تنها پس از فروپاشی دیوار برلین وارد سیاست شد. و با این حال در عرض پانزده سال، او صدراعظم آلمان و چندی بعد رهبر غیر رسمی غرب شد.
در این «شاهکار تشخیص و بینش» (بررسی کتاب نیویورک تایمز)، زندگی‌نامه‌نویس تحسین‌شده، کتی مارتون، قصد دارد راز صعود غیرمحتمل مرکل را کشف کند. با دسترسی بی‌نظیر به حلقه‌های نزدیک صدراعظم و مجموعه‌ای از سوابق که اخیرا آشکار شده است، او نبوغ سیاسی منحصربه‌فردی را که راز موفقیت مرکل بوده است، آشکار می‌کند. هیچ رهبر مدرنی تا این حد توانا با تجاوز روسیه مقابله نکرد، سیاست‌های اجتماعی جسورانه را اعمال نکرد و با آرامش کل قاره را در دوره‌ای که کشورها در حال تقسیم شدن هستند، متحد کرد. او بارها و بارها به طرز ماهرانه‌ای بر مردان قدرتمندی مانند پوتین و ترامپ غلبه کرد و روابط پیچیده‌ای با متحدانی مانند اوباما و مکرون را پشت سر گذاشت.
زنی که از این گزارش «تحقیق‌ چشمگیر» (وال استریت ژورنال) بیرون می‌آید، که مشهور است خصوصی است، الگویی برای هر کسی است که علاقه‌مند به کسب و حفظ قدرت و در عین حال وفادار به اعتقادات اخلاقی خود است. صدراعظم همزمان با یک بیوگرافی سیاسی پرپیچ، یک پرتره انسانی صمیمی، و نگاهی آشکار به رهبری موفق در عمل، یکی از خارق‌العاده‌ترین زنان زمان ما را به‌وجود می‌آورد.

کتاب صدر اعظم

کاتی مارتون
کتی مارتون (زاده 3 آوریل 1949) نویسنده و روزنامه نگار مجارستانی-آمریکایی است. حرفه او شامل گزارش برای ABC News به عنوان یک خبرنگار خارجی و رادیو عمومی ملی است، جایی که او به عنوان دستیار تولید در سال 1971 شروع کرد، و همچنین روزنامه نگاری چاپی و نوشتن تعدادی کتاب.او رئیس سابق ائتلاف بین المللی سلامت زنان و مدیر (رئیس سابق) کمیته حفاظت از روزنامه نگاران و سایر نهادها از جمله کمیته نجات بین المللی، دیده بان حقوق بشر و بنیاد آمریکای جدید است.
نکوداشت های کتاب صدر اعظم
Captivating
جذاب
New York Times New York Times

Terrific
محشر
CNN

A masterpiece of discernment and insight.
شاهکار تشخیص و بصیرت.
New York Times Book Review New York Times Book Review

قسمت هایی از کتاب صدر اعظم (لذت متن)