کتاب کابوس های خنده دار

Funny nightmares
کد کتاب : 77756
شابک : 978-6227902488
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب کابوس های خنده دار اثر حمیدرضا شاه آبادی

کتاب "کابوس‌های خنده دار" رمانی بسیار جذاب از نویسنده ایرانی "حمیدرضا شاه آبادی" است. این اثر داستانی برای گروه سنی نوجوانان نوشته شده است. یعنی گروهی از افراد که معمولا در ایران کتاب های کمی به آنها اختصاص داده می شود. از این حیث این کتاب بسیار با ارزش است. شاه‌آبادی در این رمان ماجرای شکل‌گیری گروه تقلیدچی حبیب‌سلمونی را از زبان پسر نوجوان او، عطا، تعریف می‌کند؛ ماجرایی که طنز غم‌انگیزی دارد و از قدرت هنر و تاریخ مبارزه می‌گوید. او از دوران قاجار و قحطی بزرگ در ایران می‌نویسد و گروه تقلیدچی حبیب‌سلمونی که خانوادگی نمایش روحوضی اجرا می‌کنند. داستانی تاریخی و کمی‌تاقسمتی معمایی و جنایی. خواندن این داستان برای طرفداران مجموعه‌ی دروازه‌ی مردگان، علاقه‌مندان به تاریخ ایران، هنرهای نمایشی و تئاتر و هواداران داستان‌های معمایی و جنایی تجربه‌ای نو و لذت‌بخش خواهد بود.
این اثر تعلیق بسیار جالبی را طراحی کرده است که خواننده را تا به آخر با پلات داستان همراه می کند. در عین ساده بودن ماجرا ها اما بسیاری از این رویداد می توانند برای خواننده نفس گیر باشند. عده ای از شخصیت ها ناگهانی پیشنهاداتی را مطرح می کنند که می تواند کشش داستان را برای خواننده بیشتر کند. حتما این کتاب را به نوجوانان عزیز پیشنهاد می کنیم.

کتاب کابوس های خنده دار

حمیدرضا شاه آبادی
حمیدرضا شاه آبادی (زاده ۱۳۴۶، تهران) پژوهشگر تاریخ، داستان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس معاصر است. وی از نویسندگان در حوزه ادبیات نوجوان و بزرگسال و یکی از مدیران با سابقه در نشر با تجربه مدیریت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مؤسسه نشر بین‌المللی الهدی است. نوشتن را از جوانی و بدون آموزش خاصی و با داستان کوتاه آغاز کرد. بعدها داستان‌نویسی را وسعت داد و چند نمایش‌نامه نوشت و چند فیلم کوتاه را هم ساخت. اولین داستانش به نام قبل از باران در یک مجله هفتگی ...