کتاب لوتای آتش پاره 2

Lotta Makes A Mess
لوتا خرابکاری می کند
کد کتاب : 7780
مترجم :
شابک : 9786004131858
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1958
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب لوتای آتش پاره 2 اثر آسترید لیندگرن

لوتای آتش پاره 2 از مجموعه کتابهای داستانی کودک، نوشته آسترید آنا امیلیا لیندگرناست. لوتا پنج سال دارد و به همراه والدین، خواهر و برادرهای بزرگتر، ماریا و جوناس و خوک عروسکی اش، بامیسی در خیابان دردسرساز زندگی می کند. یک روز صبح، پس از اینکه خواب دید خواهر و برادرهایش بامیسی را کتک می زنند، با وحشت از خواب بیدار شد و اعتقاد داشت که اتفاقات خواب او واقعا روی داده اند. گرچه او ترجیح می دهد برهنه باشد و لباسی نپوشد، مادرش سعی می کند او ژاکت خارش آورش را بپوشد. پس از غذا، او ژاکت را از بین می برد و سپس به خانه خانم برگ در همسایگیشان فرار می کند. خانم برگ به او کمک می کند تا فروشگاه خود را در اتاق زیر شیروانی راه اندازی کند و لوتا قصد دارد تا ابد آنجا بماند ... تا اینکه متوجه می شود، شب در آنجا چقدر تاریک می شود.
لوتای بیچاره روز بدی را پشت سر می گذارد. اول، از خواب بیدار می شود، و برادر و خواهر بزرگترش با خوک او رفتار بدی داشتند. سپس، مادر او را مجبور می کند که ژاکتی را بپوشد که او را آزار می دهد. بدتر از همه، لوتا تصمیم می گیرد فرار کند و مکانی جدید برای زندگی پیدا کند. از این گذشته ، همه در خانه او بدرفتارند، بنابراین او به هیچ وجه دلش برای خانواده اش تنگ نمی شود. اینطور نیست؟

این شما و این لوتا، دختر تخس آتش پاره! لوتا در وضعیت خیلی بدی به سر می برد. در واقع، از دست خانواده اش حسابی عصبانی است. برای همین. به خانه ی همسایه شان اسباب کشی می کند. لوتا چقدر در خانه ی جدیدش می ماند؟ او به زودی می فهمد که گاهی وقت ها بهترین سرگرمی، بودن در خانه ی خودشان است. در این داستان شیرین، شما با یکی از آن ها آشنا می شوید. داستانی که همه ی بچه های دنیا دوستش دارند. درباره ی نویسنده آسترید لیندگرن در سال 1907، درسوئد به دنیا آمد. در طول زندگی خود بیش از 40 کتاب برای بچه ها نوشت و تاکنون نزدیک به 145 میلیون نسخه از کتاب هایش در سراسر جهان به فروش رفته است. بسیاری از داستان های لیندگرن برگرفته از خاطرات کودکی اوست؛ داستان هایی که در آن ها از شخصیت معمولی و دوست داشتنی استفاده کرده است. بهترین داستان او شاید پی پی جوراب بلند باشد. این داستان برای نخستین بار در 1945، در سوئد منتشر شد و خیلی زود او را به شهرت و موفقیت رساند. لیندگرن در سال 1958 موفق به دریافت جایزه ی جهانی هانس کریستین آندرسن شد و در سال 2002 در نود و چهار سالگی در گذشت... .

کتاب لوتای آتش پاره 2

آسترید لیندگرن
آسترید آنا امیلیا لیندگرن، زاده ی 14 نوامبر 1907 و درگذشته ی 28 ژانویه ی 2002، داستان سرا و نمایشنامه نویس سوئدی بود.لیندگرن در شهر ویمربی بزرگ شد و پس از پایان مدرسه، در روزنامه ی محلی این شهر مشغول به کار شد. او پس از مدتی به استکهلم رفت و تایپ کردن و تندنویسی را آموخت. لیندگرن در سال 1931 ازدواج کرد و سه سال بعد، صاحب فرزند شد. لیندگرن، شخصیت پی پی جوراب دراز را برای سرگرم کردن دخترش در هنگام بیماری او خلق کرد.آسترید لیندگرن قبل از تبدیل شدن به نویسنده ای تمام وقت، در کارهای روزنامه نگاری ...
نکوداشت های کتاب لوتای آتش پاره 2
برای یک کودک پنج ساله بسیار جذاب است، لوتا واقعا شیطنت زیادی دارد، اما به هر حال ما او را دوست داریم.
Goodreads Review

این کتاب می تواند کمک کند بچه ها، با حمایت والدین دوست داشتنی شان، مستقل شوند.
Goodreads Review

قسمت هایی از کتاب لوتای آتش پاره 2 (لذت متن)