کتاب درباره عشق رمانتیک

On Romantic Love
کد کتاب : 78982
مترجم :
شابک : 978-6007063736
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب درباره عشق رمانتیک اثر بریت بروگارد

عشق پدیده ای است چندوجهی، پیچیده و رشد دهنده که به عنوان یکی از مهم ترین و زیربنایی ترین سازه های روان شناختی و اساسی ترین نیازهای انسانی، تاکنون توصیف واحدی از آن ارائه نشده و دیدگاه ها و رویکردهای مختلفی نسبت به این پدیده وجود دارد.
کتاب حاضر ضمن مطالعه ی فلسفه ی عشق به خصوص عشق در روابط (عشق رمانتیک)، به بررسی انواع عشق، نگرش های مختلف نسبت به آن، درجات عشق، معنای منطقی و غیرمنطقی آن، سبک های دلبستگی، بازخورد عشق نامرئی در روابط و دیگر موضوعات مرتبط می پردازد و به سوال های گوناگونی نظیر چرایی رخ دادن خیانت و چرایی دل بستن به افراد نامناسب پاسخ می دهد.
بریت بروگارد با نشان دادن راهی جدید برای دوباره نگریستن به پدیده ی کهن و ابدی عشق، به دنبال آن است تا با عقیده ی برخی فیلسوفان و روان شناسان به واقعی نبودن عشق رمانتیک، مقابله کند.

کتاب درباره عشق رمانتیک

بریت بروگارد
بریت بروگارد (Berit Brogaard)(متولد ۲۸ اوت ۱۹۷۰) (با نام اصلی بریت اسکار بروگارد) فیلسوف-عصب‌شناس دانمارکی-آمریکایی است. او هم‌اکنون استاد دانشگاه میامی (فلوریدا) در فلوریدا است. از کارهای مهم او تحقیق در زمینه حس آمیزی است.کارهای اخیر او مربوط به سینتزی، سندرم ساوانت، بینایی و گزارش های ادراکی است. وی استاد فلسفه است و یک آزمایشگاه ادراک در دانشگاه میامی در کورال گیبلز، فلوریدا اداره می کند. او همچنین سردبیر گزارش Philosophical Gourmet Report است.
دسته بندی های کتاب درباره عشق رمانتیک