کتاب با آلبرت الیس مشاوره کنید

Ask Albert Ellis?
کد کتاب : 79085
مترجم :
شابک : 978-6007063866
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 125
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب با آلبرت الیس مشاوره کنید اثر آلبرت الیس

دکتر الیس توسط روانشناسان و مشاوران در ایالات متحده به عنوان یکی از تأثیرگذارترین روانشناسان زمان ما رتبه بندی شد. او از سال 1955 روان درمانی را «انقلابی» کرد، زمانی که او «رفتار درمانی عاطفی منطقی (REBT) را ایجاد کرد. دکتر الیس یک روانشناس، رئیس موسسه آلبرت الیس در شهر نیویورک و سخنران برجسته در کارگاه ها و کنفرانس ها در سراسر جهان بود. او جوایز بسیاری از جمله روانشناس برجسته، محقق علمی، و پزشک برجسته روانشناسی را از چندین انجمن از جمله انجمن انسان گرا آمریکا، آکادمی روان درمانگران آمریکا، انجمن مطالعات جنسی علمی، انجمن مربیان جنسی، مشاوران و درمانگران آمریکایی را دریافت کرد. او همچنین یکی از بالاترین جوایز انجمن روانشناسی آمریکا را به دست آورده است.
چه روان‌درمانگر باشید چه نباشید، در کتاب «با آلبرت الیس مشاوره کنید» پاسخ‌های عالی برای چندین سوال مطرح شده توسط افراد واقعی با مشکلات واقعی پیدا خواهید کرد. امیدوارم این کتاب هم برای افراد حرفه ای و هم برای افراد عادی در دسترس باشد.

کتاب با آلبرت الیس مشاوره کنید

آلبرت الیس
آلبرت الیس، زاده ی 27 سپتامبر 1913 و درگذشته ی جولای 2007، روانشناسی آمریکایی بود. الیس در پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا به دنیا آمد. او در سال 1947 مدرک دکترای خود را دریافت کرد. الیس علاقه ی شدیدی به نظریات فروید داشت و از بین روانشناسان معروف، هورنای، آدلر، فروم و سالیوان بیشترین تأثیر را بر او داشتند. الیس در سال 1955 شیوه ی رفتار درمانی عقلانی هیجانی (REBT) را توسعه داد.
دسته بندی های کتاب با آلبرت الیس مشاوره کنید
نکوداشت های کتاب با آلبرت الیس مشاوره کنید
I consider this as one of Ellis' better books because it covers REBT and its many uses
من این کتاب را یکی از بهترین کتاب های الیس می دانم زیرا REBT و کاربردهای فراوان آن را پوشش می دهد
Raymond Corsini

Very easy to read... the best crash course in Rational Emotive Behavior Therapy to date. Many people, myself included, will find issues to argue over...
بسیار آسان برای خواندن ... بهترین اثر در درمان رفتار عاطفی منطقی تا به امروز. بسیاری از مردم، از جمله من، مسائلی را برای بحث و جدل پیدا خواهند کرد...
Arnold A. Lazarus

قسمت هایی از کتاب با آلبرت الیس مشاوره کنید (لذت متن)