کتاب فلسفه سیاسی

Political Philosophy
درآمدی کامل
کد کتاب : 79166
مترجم :
شابک : 978-6229867006
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 500
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب فلسفه سیاسی اثر فیل پاروین

کتاب فلسفه سیاسی که توسط فیل پروین و کلر چمبرز، که مدرسان فعلی فلسفه سیاسی و محققین برجسته هستند نوشته شده است، طراحی شده است تا همه چیزهایی را که برای موفقیت نیاز دارید، همه را در یک مکان در اختیار شما قرار دهد. این بخش حوزه های کلیدی را پوشش می دهد که انتظار می رود دانش آموزان به آنها اطمینان داشته باشند، اصول اولیه را به صورت واضح و بدون اصطلاحات مشخص می کند، و سپس ویژگی های ارزش افزوده ای مانند خلاصه ای از متفکران کلیدی، و حتی لیستی از سوالاتی که ممکن است در سمینار یا سمینار از شما پرسیده شود، ارائه می کند. ساختار این کتاب با نگاهی به مفاهیم اساسی در فلسفه سیاسی (آزادی، برابری، قدرت، دموکراسی، حقوق، دولت، تعهدات سیاسی) و سپس نگاهی به راه‌هایی که فیلسوفان سیاسی از آن طریق از این مفاهیم اساسی برای مقابله با طیفی از مسائل سیاسی هنجاری مانند اینکه آیا دولت مسئولیت کاهش نابرابری ها را بر عهده دارد و دولت های لیبرال و دموکرات چه منافعی را باید در باورهای فرهنگی یا مذهبی شهروندان داشته باشند، طراحی شده است. عناوین خودآموز از "روش پیشرفت" استفاده می کنند که به طور خاص برای غلبه بر مشکلاتی که دانش آموزان با آن مواجه هستند طراحی شده است. - مشکل: "به خاطر سپردن آنچه خوانده ام دشوار است." راه‌حل: این کتاب شامل سوالات پایان فصل و خلاصه‌هایی است. راه حل: این کتاب شامل متون کلیدی و مطالعات موردی خلاصه شده است، همراه با نقل قول های کاملا ارجاع شده برای استفاده در مقاله یا امتحان شما آماده است. - مشکل: "کتاب های مقدماتی زیادی به موضوعاتی کاملا متفاوت از دوره من پرداخته می شود." راه حل: این کتاب توسط یک مدرس فعلی دانشگاه نوشته شده است که می داند چه چیزهایی از دانشجویان انتظار می رود که بدانند.

کتاب فلسفه سیاسی

فیل پاروین
فیل پاروین (Philip Parvin)، مدرس ارشد سیاست در دانشگاه لافبورو انگلستان است. او متخصص در فلسفه سیاسی معاصر، به ویژه مسائل مربوط به عدالت لیبرال، دموکراسی، چندفرهنگ گرایی، و نظریه و عمل لابی سیاسی است.
نکوداشت های کتاب فلسفه سیاسی
A lively, accessible and engaging read.
کتابی پر جنب و جوش، در دسترس و جذاب.
Dr Avia Pasternak

Phil Parvin and Clare Chambers have produced a state of the art textbook, which provides students with a comprehensive and bang up-to-date introduction to contemporary political philosophy.
فیل پروین و کلر چمبرز کتاب درسی پیشرفته ای را تهیه کرده اند که مقدمه ای جامع و به روز را با فلسفه سیاسی معاصر به دانش آموزان ارائه می دهد.
Dr Daniel Butt

قسمت هایی از کتاب فلسفه سیاسی (لذت متن)