کتاب مبانی طراحی گرافیک

Graphic Design Basics
کد کتاب : 79300
مترجم : حسام حسن زاده
شابک : ‫‭978-6000304508‬
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 468
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مبانی طراحی گرافیک اثر ایمی ای آرنتسون

مبانی طراحی گرافیک، تاریخچه و فناوری فعلی را ترکیب می کند تا مقدمه ای جامع در زمینه طراحی گرافیک به دانشجویان ارائه دهد. همگام با تغییرات سریع در زمینه طراحی، در عین حفظ کیفیت آکادمیک مداوم بالا، متن بر ساختار طراحی و ادراک بصری با طیف گسترده ای از تصاویر در طول تاریخ طراحی، و همچنین آخرین تصاویر معاصر و طراحی های الکترونیکی تاکید دارد. هر فصل تکالیفی را با راه‌حل‌های نمونه دانشجو و همچنین بخش‌های نقد ارائه می‌کند تا به داننشجویان کمک کند تا مفاهیم را به کار ببرند و کار خود را ارزیابی کنند. ترکیب در هم تنیده این کتاب از مفهوم، تاریخ و عمل به ندرت در سایر متون طراحی گرافیک یافت می شود.

کتاب مبانی طراحی گرافیک

ایمی ای آرنتسون
امی ای. آرنتسون یک پروفسور بازنشسته در دانشگاه ویسکانسین-وایت واتر است که در آنجا بیش از بیست سال هنر، طراحی و گرافیک کامپیوتری تدریس می کرد. آثار هنری او در سطح ملی و بین المللی به نمایش گذاشته شده است. او در اروپا، اسکاندیناوی، آمریکای مرکزی و جنوبی، چین و ایالات متحده در مورد ماهیت طراحی و درک ارائه کرده است. پروفسور آرنتسون که در حال حاضر یک هنرمند و نویسنده تمام وقت است، همچنین نویسنده کتاب مبانی طراحی دیجیتال (Thomson Wadsworth, 2006) است.
قسمت هایی از کتاب مبانی طراحی گرافیک (لذت متن)
برنامه های ویرایش عکس این امکان را فراهم کرده اند که مشکلات کیفیت چاپ را برطرف کنید. دانستن این نکته خالی از فایده نیست که کیفیت های چاپ خوب در عکس به منظور تشخیص و حفظ آن هاست. از نبود تضاد بین قسمت های تاریک و روشن، طیف وسیع رنگ سایه ها، فوکوس دقیق (هر جا که مناسب است)، خراش، لکه های گرد و غبار، و دیگر نقص ها اطمینان حاصل کنید. جعبهٔ فوکوس دیجیتال، که بحث آن گذشت، ارتباط بین رزولوشن دیجیتالی و تغییر اندازه است.