کتاب ذهن خدا

The mind of God : neuroscience, faith, and a search for the soul
(علم عصب شناسی، ایمان و مطالعه ای درباره روح)
کد کتاب : 79391
مترجم :
شابک : 978-6229952238
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ذهن خدا اثر جی لومبارد

آیا خدا وجود دارد؟

این سوالی است که میلیاردها نفر از سپیده دم تاریخ تا کنون همواره پرسیده اند. آیا بشر تا به امروز یک پاسخ رضایت بخش و جهانی برای این پرسش یافته است؟

در کتاب «ذهن خدا»، دکتر لومبارد از مطالعات موردی مربوط به عصب‌شناسی رفتاری خود استفاده می‌کند تا معماهای معنوی را که همه ما از خود می‌پرسیم، کشف کند: ماهیت خدا چیست؟ آیا زندگی من هدفی دارد؟ معنای وجود ما چیست؟ آیا ما آزادیم؟ وقتی می میریم چه اتفاقی برای ما می افتد؟

برای لومبارد، این سوالات متافیزیکی نقطه پرشی برای کاوش مغز در جستجوی جایگاه روح است. لومبارد با آمیختن تجربیات شخصی خود در زمینه پزشکی (از جمله موارد قانع‌کننده‌ای مانند بیمار مردی که واقعا فکر می‌کرد باردار است و زنی که به معنای واقعی کلمه خود را تا حد مرگ ترسانده است) همراه با بینش رویایی خود نسبت به تجربه معنوی، چیزهای زیادی برای گفتن دارد. ماهیت و قدرت باور - و آنچه می توانیم انجام دهیم تا باورهای خود را در جهت مثبت متمرکز کنیم. اگر می‌خواهید معنای بیشتری در زندگی‌تان پیدا کنید یا به دنبال درک عمیق‌تری از این هستید که چرا به آنچه باور داریم باور می‌کنیم، این کتاب می‌تواند منجر به دگرگونی هیجان‌انگیزی در نحوه دیدن و درک دنیای اطرافتان شود. با تحقیقات پیشرفته و مطالعات موردی تحریک آمیز، متخصص مغز و اعصاب مشهور بینش هایی را در مورد برخی از کنجکاوانه‌ترین سوالات معنوی ارائه می دهد.

کتاب ذهن خدا

جی لومبارد
دکتر جی لومبارد متخصص مغز و اعصاب، نویسنده و سخنران بین المللی است که راه حل هایی برای سلامت مغز و اختلالات عصبی غیرقابل درمان ارائه می کند. دکتر لومبارد مولفه های بیولوژیکی، روانشناختی و وجودی را در رویکرد درمانی خود ادغام می کند. او یکی از بنیانگذاران و موسس شرکت دارویی Genomind است که از آزمایشات ژنتیکی برای بهبود شرایط عصبی و روانپزشکی از جمله آلزایمر، اوتیسم و ​​افسردگی استفاده می کند. او همچنین بنیانگذار برنامه Brain Performance در دپارتمان علوم پزشکی LifeSpan با دکتر کریس رنا است. بنیا...