کتاب فاسبیندر

Fassbinder: The Life and Work of a Provocative Genius
(زندگی و مرگ نابغه ای عصیانگر)
کد کتاب : 79529
مترجم :
شابک : 978-6006047614
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 556
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1978
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب فاسبیندر اثر کریستین براد تامسن

کتاب «فاسبیندر» اثری نوشته «کریستین براد تامسن» است که اولین بار در سال 1978 انتشار یافت. «راینر ورنر فاسبیندر» در دهه 1970 میلادی، مشارکت های بسیار ارزشمندی را در شناساندن «سینمای نوین آلمان» به منتقدین و مخاطبین سراسر جهان از خود بر جای گذاشت. او هنرمندی بود که توانست به تلفیقی کمیاب از ذهن گرایی رادیکال و محبوبیت گسترده در میان مخاطبین دست یابد—در حقیقت او موفق شد میان ارزش های هنری خودش و خواسته های مخاطبینی که می خواستند سرگرم شوند، پیوندی استوار ایجاد کند. «فاسبیندر» همچنین فعالیت های گسترده ای در دنیای تئاتر داشت. مرگ او در سال 1982، پایانی بود بر دوره ای مهم در تاریخ فیلم. «کریستین براد تامسن»، فیلمساز دانمارکی و یکی از دوستان «فاسبیندر»، شرحی جذاب از روش های کاری این فیلمساز مطرح و ماهیت منحصر به فرد تخیل سینمایی او را به مخاطبین ارائه می کند.

کتاب فاسبیندر

کریستین براد تامسن
کریستین براد تامسن (متولد 10 دسامبر 1940) کارگردان، نویسنده، تهیه کننده فیلم و صاحبخانه دانمارکی است. او در سال 1969 از مدرسه فیلم دانمارک فارغ التحصیل شد، مدیر جشنواره فیلم اودنسه 1997-2005 و عضو هیئت نمایندگان Statens Kunstfonds از 1997-2001 بوده است. او از سال 1991 به دلیل فعالیت گسترده فرهنگی خود در فیلم، کتاب، موسیقی و روانکاوی، جایزه مادام العمر وزارت فرهنگ را دریافت کرده است.
نکوداشت های کتاب فاسبیندر
A brilliant work.
اثری درخشان.
ThriftBooks

Insider views of the life of an intensely creative man and the remarkable films he directed.
تصاویری بی واسطه از زندگی مردی فوق العاده خلاق، و فیلم های برجسته ای که او کارگردانی کرد.
AbeBooks

قسمت هایی از کتاب فاسبیندر (لذت متن)
از ابتدا، فیلم های «فاسبیندر» نشان داد که با کمک هنر می شود از خود در برابر نیروهای ویرانگر زمان حال دفاع کرد.

و این که در فرآیند هنری، نوعی تلاش برای مقاومت و نوعی امکان برای بقا وجود دارد. این مفهوم همچنین به صورت تدریجی به یکی از تم های بنیادین فیلم های او تبدیل شد.

دوست دارم خانه ای با فیلم هایم بسازم. بعضی از آن ها سقف خانه هستند، برخی، دیوارها و بقیه نیز پنجره ها. اما امیدوارم، در پایان، به یک خانه تبدیل شود.