کتاب رفتستون

Raftestoon
کد کتاب : 79552
شابک : ‏‫978-6222672249‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 151
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رفتستون اثر کسری بختیاریان

می‌شه امشب با هم بریم بیرون!؟
می‌شه این قصه رو شروع کنی؟
می‌شه به جای آسمون امشب
از دل سینما طلوع کنی!؟

وقتی تو عکس تار می‌افتی
بغض، وقتی صداتو می‌پوشه
تو همیشه، همیشه زیبایی
حتی وقتی چراغ خاموشه…
چشم نه! چشمه! چشمه‌ی جوشان
چشمه نه! آب! آب! آب حیات

این ها سطرهایی از کتاب "رفتستون" هستند. این کتاب توسط "کسری بختیاریان" نوشته شده که نشر "چشمه" آنرا منتشر کرده است. بختیاریان از ترانه سرایان جوان کشورمان است که در این کتاب توانسته ارتباط متقابلی را با خوانندگان و طرفدارانش بوجود آورد. این کتاب با زبانی شیوا و شاعرانه بیانگر حس دلنشین درونیات یک شاعر جوان است.

کتاب رفتستون

کسری بختیاریان
کسری بختیاریان متولد سال 1371، ترانه‌سرای جوان از سال ۱۳۹۱ فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه ترانه‌سرایی شروع کرد و تاکنون ترانه‌هایی مانند «کوه»، «من دیوانه نیستم»، «قهوه»، «سوگوار»، «تو که نیستی»، «تلفات» و «نیست» را برای خوانندگانی همچون سیامک عباسی، رستاک حلاج، سینا حجازی و محمدرضا گلزار سروده است.بختیاریان دو مجموعه کتاب ترانه با نام‌های «تن‌به‌تن» و «انفر...
قسمت هایی از کتاب رفتستون (لذت متن)
افسردگی می گیره آیینه هر بار که از تو جدا می شه تو حتی بی آرایشم ماهی ماهی که صبح از خواب پا می شه شب قهر کرده وقتی فهمیده مشکی تر از موهای لختت نیس راحت بگو دیوونه ی زیبا تو این همه زیبایی سختت نیس!؟ چشمات دو تا فنجون قهوه س که عطرش داره می پیچه تو خونه م می خوام ازت دل بکنم اما انقدر جذابی نمی تونم! من با تو حال بهتری دارم حتی زمانی که باهام سردی تو نیستی کاری ندارم جز اینکه بشینم تا تو برگردی از وقتی اسمت روی لب هامه اسم خودم چیز مهمی نیس! اشک رو گونه م از سر شوقه عاشق شدم چیز مهمی نیس!