کتاب بازی ازدواج

The marriage game
کد کتاب : 8038
مترجم :
شابک : 9786001823121
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 581
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بازی ازدواج اثر آلیسون ویر

این کتاب در ادامه ی کتاب لیدی الیزابت نگاشته شده و آلیسون ویر همچون کتابهای قبلی «خائن بیگناه» و «ارثیه یشوم» به تاریخ پر رمز و راز انگلستان در دوره ی هنری هشتم پرداخته است . در واقع کتاب بازی ازدواج شرح زندگانی ملکه الیزابت ،ملکه ی مقتدر انگلستان بعد از رسیدن به قدرت تا پایان عمر اوست. آلیسون ویر با تسلط کامل یک نویسنده ی تاریخ نگار ،داستانی پر پیچ و خم از زندگی قهرمان خود به خواننده ارائه می دهد. در کتاب بازی ازدواج او فراز و نشیب زندگی الیزابت اول را بعد از رسیدن به سلطنت انگلستان تا پایان عمرش به تصویر کشیده است . ویر درست به ذهن ملکه نفوذ کرده است . خواننده حس می کند گویی تاریخ را می بیند که دارد از مقابل چشمانش رد می شود.

کتاب بازی ازدواج

آلیسون ویر
آلیسون ویر متولد ۸ ژوئیه ۱۹۵۱ یک نویسنده انگلیسی رمان های تاریخی است. ویر در شهر لندن زاده شد و رشد نمود.وی خالق رمان هایی همچون: لیدی الیزابت، خائن بی گناه، ارثیه شوم، بازی ازدواج، ملکه اسیر و … است.
قسمت هایی از کتاب بازی ازدواج (لذت متن)
بی توجه به اطراف روی تخت افتاده بود، به شدت می لرزید، سر و رویش خیس عرق بود، سینه ی جریحه دارش از سرفه می خراشید. توی مرداب غریبی بین دنیای رویاگونه و دنیای واقعی گیر افتاده بود وفقط وقتی در خوابی نامنظم فرو می رفت، از آن حال رها می شد. فقط می دانست کت و کیت کنارش هستند، از او پرستاری می کنند و صدای لطیف مری سیدنی را با حضور اطمینان بخش و دوست داشتنی اش در زمینه می شنید. آن صدا در معاینه های دکترها و به این طرف و آن طرف کشیده شدن روی تخت، حجامت های خوفناک، آزمایش های ادرار تمام نشدنی، سرو صداهای ناموزون شوخی ها و زمزمه های نامحسوس اطمینان دادن و توصیه های دوستانه به استراحت کردن، تغییری به وجود می آورد. وقتی آن ها او را تنها گذاشتند، در جایش بی حرکت مانده بود، آن قدر خسته و بی حال بود که حتی توان نداشت نگران وخامت وضعیتش باشد.