کتاب دختر نامرئی

Invisible Girl
کد کتاب : 80495
مترجم :
شابک : 978-9647196956
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 381
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب دختر نامرئی اثر لیزا جول

کتاب «دختر نامرئی» رمانی نوشته «لیزا جول» است که نخستین بار در سال 2020 منتشر شد. دختری هفده ساله به نام «سافیر» به خاطر آسیب رساندن به خود پس از مرگ والدینش، به مدت سه سال است که برای تراپی نزد یک روانشناس کودک به نام «روآن فورز» می رود. وقتی «روآن» می گوید «سافیر» می تواند حضور در تراپی را متوقف کند، «سافیر» احساس می کند که به او خیانت شده و به همین خاطر، شروع می کند به تعقیب کردن «روآن» و زیر نظر گرفتن همسرش، «کیت»، و دو فرزند نوجوان آن ها. او درمی یابد «روآن» رابطه ای مخفی دارد، اما همچنین متوجه می شود که چندین تعرض جنسی در همسایگی «روآن» در حال رخ دادن است. پس از مدتی «سافیر» ناپدید می شود، در حالی که لکه هایی از خون او در کنار آپارتمان های واقع در طرف مقابل خانه «روآن» بر جای مانده است. حالا «اوئن پیک»، یکی از همسایه های «روآن» و «کیت»، به اتهام ربودن یا قتل احتمالی «سافیر» دستگیر شده است. اما آیا تمام حقیقت، چیزی است که به نظر می رسد؟

کتاب دختر نامرئی

لیزا جول
لیزا جوئل نویسنده انگلیسی پنجاه ساله پیش از این با رمان خانه‌ای که در آن بزرگ شدیم به مخاطبان فارسی‌زبان معرفی شده‎ است. مهمانی رالف، سی هیچ و بعد از مهمانی که دنباله داستان مهمانی رالف است، از معروف‌ترین آثار این نویسنده است. مهمانی رالف در سال۱۹۹۹ منتشر و پرفروش‌ترین رمان یک نویسنده اولی در بریتانیا شد. جوئل در سال۲۰۰۸ برای رمان شماره ۳۱ خیابان رویایی که یک کمدی رمانتیک بود، جایزه ملیسا ناتان را برد.
نکوداشت های کتاب دختر نامرئی
With wonderfully rich characterizations.
با شخصیت پردازی هایی که به شکل شگفت انگیزی غنی است.
Lucy Foley, New York Times bestselling author

An intricate thriller about a young woman’s disappearance.
تریلری پیچیده درباره ناپدید شدن زنی جوان.
Barnes & Noble

Full of twists you won't see coming.
سرشار از پیچ و خم هایی که آن ها را پیش بینی نخواهید کرد.
PopSugar

قسمت هایی از کتاب دختر نامرئی (لذت متن)
وقتی زیبا هستی، همه تصور می کنند حتما زندگی فوق العاده ای داری. آدم ها گاهی اوقات خیلی کوته بین هستند. آدم ها خیلی احمقند.

پسری ده ساله دارد و چهره ای مانند یک عذرخواهی صادقانه به خاطر چیزی که واقعا تقصیر او نیست.

به همان «سافیر مدکس» قبلی برگشته بودم، همان کسی که هر روز صبح، تمیز و سرحال در کلاس حاضر می شد، با موهایی بسته و مرتب، اندکی ریمل مژه، کمی رژ لب.