کتاب شگفت انگیزان

The Incredibles 2
(بحران میانسالی)
کد کتاب : 80528
مترجم :
شابک : 978-6226458207
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب شگفت انگیزان اثر کریستوس گیج

آقای شگفت‌انگیز حالش خوب نیست. چون پا به سن گذاشته و دیگه اون زور و نیروی گذشته رو نداره. هرکاری می‌خواد انجام بده، با مشکل مواجه می‌شه. تا اینکه بالاخره مشاورش راهنماییش می‌کنه و بهش میگه که بهترین کار برای دوران میانسالی‌ یه ابرقهرمان چیه. اگر می خواین بدونین آقای شگفت‌انگیز تصمیم گرفته چه کاری انجام بده، می‌تونین این کتاب کمیک پرهیجان رو بگیرین و بخونین.
کمیک‌استریپ مجموعه‌ای از نقاشی‌های دنباله‌داره، که ماجرایی رو روایت می‌کنه. این کتاب‌ها چون تمام داستان‌شون بیشتر با نقاشی و تصویر روایت می‌شه، معمولا بسیار جذاب و پرکشش هستن؛ خصوصا برای بچه‌ها. باتوجه به جذابیت زیادی که شخصیت‌های کارتونی و انیمیشن‌های معروف دارن، بسیاری از کمیک‌ها بر اساس این شخصیت‌ها نوشته و تصویرسازی می‌شن. از جمله کتاب مشگفت‌انگیزان که یک ماجرای پرکشش برای بچه‌هاست که بین شخصیت‌های انیمیشن جذاب و پرطرفدار «Incredibles» رخ می‌ده.

کتاب شگفت انگیزان

کریستوس گیج
کریستوس گیج (Christos N. Gage) فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب های مصور آمریکایی است. او به خاطر کارش در سریال های تلویزیونی Daredevil، Hawaii Five-0، Law & Order: Special Victims Unit، Numbers و فیلم های The Breed و Teenage Caveman شناخته شده است. او در صنعت کمیک کارهای قابل توجهی روی عناوین فرشته و ایمان، آکادمی انتقام‌جویان، مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز و مرد عنکبوتی برتر، اسپایدر گدون انجام داده است و کتاب‌هایی را برای «جنگ داخلی» و «جنگ داخلی» نوشته است....