کتاب شگفت انگیزان (خاطرات دوران جوانی)

The Incredibles 2
کد کتاب : 80529
مترجم :
شابک : 978-6226458269
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب شگفت انگیزان (خاطرات دوران جوانی) اثر کریستوس گیج

«وایولت» و «دش» بچه‌های معمولی نیستن؛ اونا جزو خانواده‌ی شگفت‌انگیزان هستن. البته خیلی وقت‌ها دوست دارن توی کارهای معمولی، مثل خرید کردن یا مرتب کردن وسایل خونه، به مادرشون کمک کنن. ولی همیشه یه اتفاق‌هایی می‌افته که اون‌ها درگیرش می‌شن و مجبور می‌شن کارهای غیرمعمولی انجام بدن. مثل این دفعه که توی فروشگاه اتفاقاتی افتاده و بچه‌ها باید به طور مخفیانه حساب آدم‌ بدها رو برسن. تازه فکرشو بکنین… حالا دیگه جک‌جک هم به اون ها اضافه شده و تبدیل شده به یک نی‌نی شگفت‌انگیز!
باید این کمیک‌استریپ جذاب رو خوند!
کمیک‌استریپ مجموعه‌ای از نقاشی‌های دنباله‌داره، که ماجرایی رو روایت می‌کنه. این کتاب‌ها چون تمام داستان‌شون بیشتر با نقاشی و تصویر روایت می‌شه، معمولا بسیار جذاب و پرکشش هستن؛ خصوصا برای بچه‌ها. باتوجه به جذابیت زیادی که شخصیت‌های کارتونی و انیمیشن‌های معروف دارن، بسیاری از کمیک‌ها بر اساس این شخصیت‌ها نوشته و تصویرسازی می‌شن. از جمله کتاب «شگفت‌انگیزان؛ قهرمانان در خانه» که یک ماجرای پرکشش برای بچه‌هاست که بین شخصیت‌های انیمیشن جذاب و پرطرفدار «Incredibles» رخ می‌ده.

کتاب شگفت انگیزان (خاطرات دوران جوانی)

کریستوس گیج
کریستوس گیج (Christos N. Gage) فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب های مصور آمریکایی است. او به خاطر کارش در سریال های تلویزیونی Daredevil، Hawaii Five-0، Law & Order: Special Victims Unit، Numbers و فیلم های The Breed و Teenage Caveman شناخته شده است. او در صنعت کمیک کارهای قابل توجهی روی عناوین فرشته و ایمان، آکادمی انتقام‌جویان، مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز و مرد عنکبوتی برتر، اسپایدر گدون انجام داده است و کتاب‌هایی را برای «جنگ داخلی» و «جنگ داخلی» نوشته است....