کتاب با شرف ها

The Mysteries of Paris
(شاهکاری دیگر از خالق یهودی سر گردان)،(2جلدی)
  • 450,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: باهم باهم
    نویسنده:
کد کتاب : 80834
مترجم :
شابک : 978-2000991519
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 1128
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1843
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب با شرف ها اثر اوژن سو

اولین ترجمه جدید در بیش از یک قرن از رمان حماسی درخشان که الهام بخش Les Miserables بود.
از ژوئیه 1842 تا اکتبر 1843، پاریسی‌ها هر هفته برای دریافت آخرین قسمت از رمان اسرار پاریس اثر یوژن سو، یکی از اولین رمان‌های سریالی فرانسه، به روزنامه می‌رفتند. داستان پرتعلیق رودولف، قهرمان مغناطیسی با قلب نجیب و ریشه های سایه، بیش از نود شماره پخش شد و محبوبیت زیادی به دست آورد و باعث شد بسیاری آن را پرخواننده ترین رمان قرن نوزدهم بخوانند. رمان سو ژانر معمایی شهر را ایجاد کرد و الهام بخش بسیاری از جانشینان از جمله Les Miserables و The Count of Monte Cristo بود.
اسرار پاریس، پر شور، پر شور، با طرح‌های محکم، خمیری، سوسیالیستی، دلخراش و پرچین، بدون شک یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و تأثیرگذارترین آثار قرن نوزدهم است.

کتاب با شرف ها

اوژن سو
ژوزف ماری اوژن سو (Joseph Marie Eugène Sue) نویسنده قرن نوزدهم میلادی فرانسه است.بیشتر معروفیت وی بخاطر رمان‌های سریالی مخصوصاً دو رمان یهودی سرگردان (۱۸۴۲–۱۸۴۳) (Le Juif errant) و اسرار پاریس (۱۸۴۴–۱۸۴۵) (Les Mystères de Paris) می‌باشد.ماری ژوزف سو که بعداً نام اوژن سو را برای خود برگزید در سال ۱۸۰۴ در یک خانواده متمول و مرفه دیده به جهان گشود. پدر اوژن سو از جراحان ارتش فرانسه و از طرفداران ناپلئون بناپارت بوده‌است. وی در سال ۱۸۲۳ بی آنکه مدرسه را به...