کتاب لی لی

Lili
کد کتاب : 81032
شابک : 978-6227808223
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب لی لی اثر میثم موسویان

لی‌لی اثر جدید این نویسنده، رمانی است خانوادگی و روانشناسانه که به مشکلات یک زوج می‌پردازد. زوجی که چند سال است از ازدواجشان گذشته و اکنون در دست‌اندازهای زندگی افتاده‌اند و مشکلات روحی زندگی‌شان در حال آشکار شدن است.
در داستان اسمی از زن و مرد به میان نیامده است که شخصیت‌های اصلی داستان هستند اما با اسم یک زن و مرد دیگر آشنا می‌شویم؛ لی‌لی و توحید.‌ از میانه داستان هم ارتباط آن دو و باقی وجوه این مربع ارتباطی پیش چشم ما شکل می‌گیرد.
مسئله اصلی داستان خیانت است. مرد داستان، پس از پنج سال زندگی مشترک، عاشق زن دیگری شده است که از قضا یکی از دوستان همسرش است. همسر مرد، با رفتارهایش زندگی را بر مرد سخت کرده است و همین عدم درک و بدخلقی همسر باعث شده که مرد به خود حق بدهد با زن دیگری ارتباط بگیرد.

کتاب لی لی

میثم موسویان
سید میثم (مهرداد) موسویان جز نویسندگان پرکار چند سال اخیر به شمار می‌رود که بیشتر نوشته‌هایش در ژانر انقلاب و دفاع مقدس نوشته شده و البته در ژانرهای دیگر هم دست به قلم شده و آثاری تولید کرده است. نثر زیبا و همراه با طنز موسویان با لحنی صمیمی و پرداخت هنرمندانه به زوایای داستان هر خواننده‌ای را وا می‌دارد تا آخرین صفحات آثارش را مطالعه کند.سید میثم موسویان از علم روانشناسی و تعلیمات دینی خود در محتوای آثارش استفاده می‌کند و با هنرمندی تمام در لایه‌های پنهان آثارش ...