کتاب هوش هیجانی (عاطفی) 2 تا 3 سال

EQ
EQ
کد کتاب : 81242
مترجم :
شابک : 978-6003940888
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب هوش هیجانی (عاطفی) 2 تا 3 سال اثر مجموعه ی نویسندگان

کتاب های هوش مجموعه ای 24 جلدی هستند، که کودک را در 4 قالب ذهنی ( AQ - IQ - EQ - CQ ) تقویت میکند .این مجموعه در 6 گروه سنی است از 1 سال تا 6 سال و هرگروه سنی دارای 4 جلد کتاب است که ذهن کودک را خلاق ، آشنا و تقویت میکند . امروزه در مدارس بر هوش زبان شناختی ( کلامی ) هوش منطقی ( ریاضی ) تاکید میکنند و مردم بیشترین ارزش را برای کسانی قایل هستند ، در کنش های منطقی موفق تر هستند . در حال حاضر با استفاده از محتوای پیش رو که از مدل هوش های چندگانه پیروی میکند انواع هوش را به کودکان یاد داده و به آن ها کمک میکند تا در باره استعداد های خود بیشتر آگاهی پیدا کنند و آن ها را تقویت کنند و کودکان می آموزند استعداد های دیگران را مشاهده کرده و به تنوع این دامنه ی استعداد ها پی ببرند .
مهم این است که ما چگونه از هوش خود استفاده می کنیم و چگونه توانایی هایمان را توسعه می دهیم . در سنین کودکی توصیه می کنیم به دنبال علایق کودکان خود بروید و آن ها را با فعالیت های مختلف برای دست یابی به انواع هوش و کشف استعداد ها مورد برسی قرار دهید .
به شما پیشنهاد می کنیم از تمامی کتاب های هوش چندگانه که به سن کودک شما اختصاص دارد استفاده کنید . اقدام به موقع شما باعث می شود به نتیحه مورد نظر دست پیدا کنید .

کتاب هوش هیجانی (عاطفی) 2 تا 3 سال