کتاب من پنیرم

I Am the Cheese
کد کتاب : 81315
مترجم :
شابک : 978-6003910430
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 247
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1977
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

جایزه ققنوس (انجمن ادبیات کودکان) در سال 1997

جایزه مارگارت آ. ادواردز در سال 1991

معرفی کتاب من پنیرم اثر رابرت کورمیر

آدام فارمر، با دوچرخه و با قدرت راهی سفر می‌شود. برای پدرش. بی‌آن‌که بداند این سفر به کشف راز، گذشته فراموش‌شده و هویت گمشده او ختم می‌شود. فارمر رازی دارد که خودش هم از آن بی‌خبر است.

من پنیرم جوایز زیادی را از آن خود کرده است: کتاب تقدیرشده اتحادیه آمریکا، بهترین کتاب سال کتابخانه کنگره کتاب کودکان، بهترین کتاب سال به انتخاب مجله اسکول لایبرری، کتاب برگزیده مجله هرن بوک و نامزد جایزه کتاب نوجوان کاج آبی کلرادو.

رابرت کورمیه، با آثار درخشانش چهره ادبیات نوجوان را تغییر داد. او این توانایی را دارد که از معمولی‌ترین اتفاقات وحشت بیافریند. در سال 1991 جایزه مارگارت ای. ادواردز به افتخار یک عمر قلم زدن برای نوجوانان به او تعلق گرفت.

کتاب من پنیرم

رابرت کورمیر
روبرت ادموند کورمیر (17 ژانویه 1925 - 2 نوامبر 2000) نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی بود که به خاطر رمان های عمیقاً بدبینانه اش مشهور بود ، بسیاری از آنها برای جوانان نوشته شده بود. موضوعات مکرر شامل سوء استفاده ، بیماری روانی ، خشونت ، انتقام ، خیانت و توطئه است. در اکثر رمان های او قهرمانان قهرمان نمی شوند.
قسمت هایی از کتاب من پنیرم (لذت متن)
بی توجه به خستگی و درد رکاب می زنم. عزمم را جزم کرده ام بروم راتربرگ. هوای سرد را می کشم و به درون و سرما ریه هایم را نوازش می کند. پیشانی ام خیس عرق می شود و کلاه را تا گوش هایم پایین می کشم. هنوز کلی راه مانده...