کتاب دیزی میلر

Daisy Miller
  • 15 % تخفیف
    65,000 | 55,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: برج برج
    نویسنده:
کد کتاب : 81662
مترجم :
شابک : 978-6227280838
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1879
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

«هنری جیمز» از نویسندگان برجسته در ادبیات آمریکا

معرفی کتاب دیزی میلر اثر هنری جیمز

کتاب «دیزی میلر» رمانی نوشته «هنری جیمز» است که اولین بار در سال 1879 انتشار یافت. این کتاب، نخستین موفقیت تجاری و ادبی گسترده را برای «هنری جیمز» به ارمغان آورد. «دیزی میلر» جوان، زنی آمریکایی که به همراه مادرش برای گذراندن تعطیلات به «دریاچه لمان» در سوییس آمده، یکی از باورپذیرترین و به یاد ماندنی ترین کاراکترهای «هنری جیمز» به شمار می آید. دوستی «دیزی» با مردی آمریکایی یعنی «آقای وینتربورن»، و شیفتگی او نسبت به یک مرد ایتالیایی پراحساس اما تهیدست، به برخی از برجسته ترین تم های موجود در آثار «جیمز» زندگی می بخشد: آمریکایی ها در خارج از کشور، معصومیت در مقابل تجربه، و چیرگی سرنوشت. منتقد آمریکایی برجسته، «الیزابت هاردویک» در مقدمه این کتاب می نویسد: «دیزی میلر به زندگی ادامه می دهد، شخصیتی برآمده از ادبیات که به عنوان یک نام، یک نگرش، به تاریخ وارد شده است.»

کتاب دیزی میلر

هنری جیمز
هنری جیمز (به انگلیسی: Henry James) (زاده ۱۵ آوریل ۱۸۴۳ - درگذشته ۲۸ فوریه ۱۹۱۶) نویسنده‌ای آمریکایی - بریتانیایی بود. وی خالق آثاری همچون دیزی میلر، سفرای کبار و تصویر یک بانو است. وی یکی از چهره‌های مهم ادبیات واقع‌گرایانه در قرن نوزدهم میلادی به‌شمار می‌رود.اولین داستان کوتاه و هنرمندانه جیمز به نام زائری مشتاق در مجله اتلانتیک مانتلی منتشر شد که نظر او را دربارهٔ مردم اروپا نشان می‌داد. این داستان مورد ستایش و تحسین قرار گرفت و با داستان‌های دیگر در ۱۸۷۵...
نکوداشت های کتاب دیزی میلر
One of James' most popular works.
یکی از محبوب ترین آثار «جیمز».
Feedbooks

James' first great portrait of the enigmatic and independent American woman.
اولین پرتره «جیمز» از زن آمریکایی مرموز و مستقل.
Barnes & Noble

James's classic story of a young American woman.
داستان کلاسیک «جیمز» درباره یک زن آمریکایی جوان.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب دیزی میلر (لذت متن)
هیچ وقت اجازه نداده ام که یک آقای محترم، حرفش را به من تحمیل کند، یا در کاری که انجام می دهم، دخالت کند.

این خبر که «دیزی میلر» توسط نیم دوجین از مردان جذاب احاطه شده بود، باعث شد «وینتربورن» تصمیم بگیرد که بلافاصله به دیدن او برود.

اتمسفر تاریخی کاملا در آنجا احساس می شد، تردیدی وجود نداشت؛ اما این اتمسفر تاریخی، از نظر علمی، چیزی بیشتر از بویی بد و فاسد نبود.