کتاب 7 پهلوان پیر 8 پسر جوان

7 old warriors 8 young boys
کد کتاب : 81899
شابک : 978-6001755637
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1393
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب 7 پهلوان پیر 8 پسر جوان اثر داوود غفارزادگان

«7 پهلوان پیر 8 پسر جوان» درباره پهلوان پیری است که در دوران جوانی ورزش باستانی کار بوده است. او نوه ای درس خوان و با استعداد دارد که همه اطلاعات مربوط به ورزش باستانی و فعالیت های پدربزرگش را در یک وبلاگ اینترنتی جمع آوری و به علاقمندان این رشته ارائه کرده است. پدربزرگ پس از سال ها ورزش و انجام امور خیریه به درد مفاصل مبتلا شده، دست از ورزش برمی دارد اما ورزش را به نوه جوانش و همه جوانان توصیه می کند.
غفارزادگان درباره اثر جدیدش گفته است: این کتاب را سال های پیش نوشته ام و تصمیم گرفتم آن را با یک ویرایش جدید مجددا به چاپ برسانم. همیشه سعی داشته ام اثری را خلق کنم که تاریخ مصرف نداشته باشد لذا به گمانم این آثار پس از گذشت سالها همچنان مورد استقبال مخاطبان واقع می شود.
داوود غفارزادگان نویسنده این کتاب، بیش از دو دهه است که برای گروه سنی بزرگسال و نوجوان فعالیت می کند و تاکنون آثاری همچون رمان «فال خون» ،«ما سه نفر هستیم»،« راز قتل آقا میر»، «سنگ اندازان غار کبود»، « پرواز درناها»، « آواز نیمه شب» و «شب ایوب» از این نویسنده به چاپ رسیده است.

کتاب 7 پهلوان پیر 8 پسر جوان

داوود غفارزادگان
داوود غفارزادگان متولد ۱۳۳۸ اردبیل- داستان‌نویس ایرانی است.بیش از سه دهه داستان‌هایی با موضوعات متنوع و برای مخاطبان متنوع نوشته‌است. جایزهٔ ۲۰ سال ادبیات داستانی (بزرگسالان) به خاطر اثر ارزش‌مندش ماسه نفرهستیم به او تعلق گرفت. وی یکی از مؤثرترین نویسندگان در عرصه ادبیات کودک و نوجوان است. نشان طلایی از جشن‌وارهٔ بزرگ برگزیدگان ادبیات کودک ونوجوان (انجمن نویسندگان کودک ونوجوان)به عنوان یکی از بهترین داستان نویسان دو دهه از جوایز دیگر اوست.رمان فال خون او توسط پروفسور ...