کتاب ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس

The Mindfulness and Acceptance Workbook for Self-Esteem
کد کتاب : 81992
مترجم :
شابک : 978-6007152843
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس اثر جو الیور

همه ما داستان هایی داریم که درباره خودمان ساخته ایم - برخی از آنها مثبت و برخی دیگر منفی. اگر از عزت نفس پایین رنج می برید، داستان شما ممکن است شامل این نوع روایت ها باشد: "من یک شکست خورده هستم"، "من هرگز نمی توانم این کار را انجام دهم" یا "اگر فقط باهوش تر یا جذاب تر بودم، می توانستم خوشحال تر باشم.» از قضا، در پایان روز، این روایت‌ها بزرگترین موانع شما برای رسیدن به خوشبختی و زندگی کردن به زندگی‌ای هستند که شایسته آن هستید. بنابراین، چگونه می توانید یک بار برای همیشه از این داستان ها رها شوید؟

کتاب «ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس» برنامه‌ای گام به گام ارائه می‌کند تا به شما کمک کند از شک و تردید خود رها شوید، یاد بگیرید خود و عیوب خود را بپذیرید، نقاط قوت خود را شناسایی و پرورش دهید، و به اهداف خود برسید. پتانسیل کامل شما و همچنین راه هایی را برای انجام عمل و حرکت به سمت زندگی که واقعا می خواهید، کشف خواهند شد، حتی زمانی که این اقدامات باعث ایجاد شک و تردید در خود می شوند. در نهایت، شما یاد خواهید گرفت که خود را با تمام پیچیدگی هایتان، با مهربانی و شفقت بپذیرید.

کتاب ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس

جو الیور
دکتر جو اولیور (Joe Oliver)، مشاور روانشناس بالینی و مدیر مشترک درمان شناختی رفتاری (CBT) برای برنامه دیپلم تحصیلات تکمیلی روان پریشی در دانشگاه کالج لندن است.
نکوداشت های کتاب ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس
Highly recommended
بسیار توصیه شده
Kirk Strosahl

This is the sort of text that should be required reading for us all.
این همان متنی است که خواندن آن برای همه ما ضروری است.
Darrah Westrup

قسمت هایی از کتاب ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس (لذت متن)